Phile News | Online Magazine Cyprus News Content Strategy

Βρίσκοντας το ενδιαφέρον του κοινού σας με ένα παράδειγμα από το philenews

Η τελευταία δεκαετία ήταν μια ξέφρενη διαδρομή και μόλις τώρα αρχίσαμε.

Κατά τη γνώμη μου, το βελτιστοποιημένο περιεχόμενο είναι αυτό που θα απογειώσει τον ιστότοπό σας (ή ίσως και να τον κάνει να βυθιστεί στη λήθη).

Οι βελτιστοποιημένες αναρτήσεις στο ιστολόγιο δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθούν, αλλά χρειάζεστε κατευθυντήριες γραμμές που θα σας βοηθήσουν στην πορεία σας.

Το Phile News είναι ένα εξαιρετικό διαδικτυακό περιοδικό με πολλά άρθρα και ειδήσεις. Ίσως το γνωρίζετε ήδη αυτό. Αλλά, ξέρετε γιατί το Phile News είναι ένας από τους πιο επισκέψιμους ιστότοπους στο νησί;

Ως ειδικοί στους διαδικτυακούς διαφημιστές, εστιάζουμε στην παροχή πληροφοριών στους πελάτες μας για να τους βοηθήσουμε να μεγιστοποιήσουν την έκθεση των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης και από το Phile News μπορούμε να μάθουμε δύο πράγματα:

  1. Συνάφεια περιεχομένου
  2. Κατευθείαν στο σημείο του περιεχομένου.

Η συνάφεια του περιεχομένου δίνει στη Phile News την αξιοπιστία που αναζητούν οι μηχανές αναζήτησης σε έναν ιστότοπο. Ειδικά οι αλγόριθμοι κατάταξης της Google.

Εσείς και εγώ μπορούμε να δούμε ότι το περιεχόμενο στο Phile News είναι σχετικό και οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης. Λόγω αυτού του σχετικού περιεχομένου, το περιοδικό κερδίζει καθημερινά κορυφαίες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης που σχετίζονται με την Κύπρο.

Τι κάνει το περιεχόμενο του Phile News τόσο σημαντικό;

βίντεο μάρκετινγκ blog post

Ο ιστότοπός σας χρειάζεται τη βασική στρατηγική ειδήσεων όπως η Phile News. Χωρίς αυτήν, κανένας ιστότοπος δεν θα μπορούσε ποτέ να καταταγεί στις πρώτες θέσεις κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης στη σημερινή διαδικτυακή διαφήμιση.

Αυτό που κάνει το περιεχόμενο του Phile News τόσο σχετικό είναι ότι ο ιστότοπος επικεντρώνεται περισσότερο στις ειδήσεις και στις κοινωνικές και πολιτιστικές πτυχές της χώρας παρά σε οποιαδήποτε άλλη πτυχή, απλώς και μόνο επειδή κατανοεί το κοινό-στόχο.

Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε το περιεχόμενό σας να θεωρηθεί σχετικό, πρέπει πρώτα να καταλάβετε τι θέλει το κοινό-στόχος σας. Για το Phile News το κοινό-στόχος είναι ειδήσεις που σχετίζονται με την πολιτική, τις επιχειρήσεις, τον αθλητισμό, τον πολιτισμό, τα αυτοκίνητα κ.λπ.

Αν θέλετε βοήθεια για να βρείτε το ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας, διαβάστε το βιβλίο Ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ – Μάθετε να δημιουργείτε τη δική σας.

Η συνάφεια του περιεχομένου συνδέεται με το ενδιαφέρον του κοινού-στόχου. Η κατανόηση του ενός με τη βοήθεια του άλλου χτίζει το άλλο.

Στρατηγική που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας

Όπως και η συντακτική ομάδα του Phile News, πρέπει πρώτα να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας. Αυτό είναι πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις, αλλά αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να προσελκύσουν κόσμο στους διαδικτυακούς τους ιστότοπους- επειδή δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ του περιεχομένου που προσφέρετε και αυτού που θέλει να βρει το κοινό.

Χωρίς καθυστέρηση, εδώ έχετε 6 ερωτήσεις για να κάνετε και να βρείτε το ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας.

Εύρεση του ενδιαφέροντος του κοινού-στόχου με 6 ερωτήσεις

Το σπουδαίο αποτέλεσμα της παρακολούθησης αυτών των 6 στρατηγικών ερωτήσεων είναι ότι η κατανόηση του τι θέλει το κοινό-στόχος σας και η αντιστοίχιση του περιεχομένου ή του μηνύματός σας με αυτό που θέλουν να διαβάσουν ή να βρουν, αναμφίβολα κάνει κάθε διαφημιστική καμπάνια που μπορεί να τρέχετε πολύ πιο αποτελεσματική.

Plus μετατρέπει σε οργανική μηχανή κατάταξης λέξεων-κλειδιών την απόδοση του ιστότοπού σας.

Το philenews είναι το καλύτερο online κυπριακό περιοδικό
Κοινό-στόχος Φύλο Σημασία

Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων που ζουν στην Κύπρο και την Ελλάδα είναι διαφορετικά μεταξύ τους. Σε γενικές γραμμές, η ηλικιακή κατανομή είναι παρόμοια, με εξαίρεση την Ελλάδα, η οποία έχει υψηλό ποσοστό παιδιών.

Εάν έχετε μια διαδικτυακή επιχείρηση, η γνώση των δημογραφικών στοιχείων του κοινού-στόχου σας είναι απαραίτητη. Η αγορά αλλάζει συνεχώς, οπότε πρέπει να είστε από τους πρώτους που θα γνωρίζουν ποιες τάσεις αναδύονται και πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες, οι οποίοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να περάσετε το μήνυμά σας. Χωρίς πελάτες, η διαδικτυακή επιχείρησή σας θα πεθάνει.

Επομένως, η γνώση των δημογραφικών στοιχείων είναι ζωτικής σημασίας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαδικτυακές διαφημιστικές σας εκστρατείες. Τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού-στόχου σας περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, η εκπαίδευση, το εισόδημα, το επάγγελμα, η θρησκεία, η εθνικότητα, ακόμη και η οικογενειακή κατάσταση, καθώς και τα χόμπι ή τα ενδιαφέροντα.

βίντεο μάρκετινγκ blog post

Δύο. Πού βρίσκεται ο στόχος του κοινού σας;

Το κοινό-στόχος για έναν ιστότοπο, ένα προϊόν ή μια καμπάνια ορίζεται από το δημογραφικό κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Για παράδειγμα, αν προσπαθείτε να προωθήσετε ένα προϊόν για νέους άνδρες σε αστικές περιοχές, θα απευθυνθείτε σε άτομα ηλικίας 18-35 ετών που ζουν σε πόλεις.

Η τοποθεσία του κοινού-στόχου μπορεί να είναι μια φυσική τοποθεσία ή μια online/κινητή τοποθεσία. Για να γνωρίζετε ποια στρατηγική λειτουργεί καλύτερα, πρέπει να εξετάσετε τη θέση του κοινού-στόχου σας και να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα αυτά για να βελτιώσετε την απόδοση των εκστρατειών μάρκετινγκ.

Τρία. Ποιο είναι το συνηθέστερο φύλο στο κοινό σας;

Ανεξάρτητα από το προϊόν που προσφέρετε, το κοινό χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: Άνδρες και γυναίκες. Σε αυτό το σημείο, αποκτά ενδιαφέρον για εσάς να αποφασίσετε πράγματα όπως το τι διαφημιστικό υλικό θα χρησιμοποιήσετε, πότε θα δημοσιεύσετε κ.λπ. Το φύλο είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας, διότι εφόσον τα προϊόντα σας απευθύνονται στους άνδρες καταναλωτές, θα έχετε περισσότερους άνδρες πελάτες και το αντίστροφο.

⚡ Το καλύτερο συμπέρασμα από την τρίτη ερώτηση είναι να καταλάβετε ποιος κάνει τις καλύτερες μετατροπές. Ανεξάρτητα από την ποσότητα της επισκεψιμότητας που έρχεται, θα πρέπει να αποτιμάτε αυτή την επισκεψιμότητα με βάση την αναλογία μετατροπής και όχι με βάση τον όγκο της επισκεψιμότητας.

Τέσσερα. Πώς προωθείτε το κοινό-στόχο σας;

Πώς να προωθήσετε την ιστοσελίδα ή το περιεχόμενό σας με στοχευμένο τρόπο; Ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn, αποτελούν εξαιρετικές πλατφόρμες για την προώθηση του ιστότοπου ή του περιεχομένου σας.

Εδώ ασχολούμαστε περισσότερο με τις μεθόδους μάρκετινγκ και το είδος των μηνυμάτων που θεωρούνται ότι φέρνουν περισσότερες επιχειρήσεις.

Μια καλή προσέγγιση στις μεθόδους προώθησης είναι να δώσετε προσοχή στο χρόνο που χρησιμοποιεί το κοινό σας για να αγοράσει το προϊόν σας. Σε αντίθεση με επιχειρήσεις όπως η Phile News, μπορεί να μην σας ενδιαφέρουν οι διαφημίσεις. Η επιχείρησή σας μπορεί να πωλεί φυσικά ή ψηφιακά προϊόντα.

Το σημαντικό είναι να αποφασίσετε το σωστό κανάλι και τις μεθόδους διαφήμισης. Για παράδειγμα, το remarketing μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά όταν το κοινό σας χρειάζεται να δει άλλα προϊόντα για να αποφασίσει να κάνει μια αγορά.

Πέντε. Πόσο καιρό είναι το κοινό-στόχος σας online;

Το κοινό-στόχος είναι η ομάδα των ανθρώπων που προσπαθείτε να προσεγγίσετε με το περιεχόμενό σας. Η διάρκεια παραμονής τους στο διαδίκτυο θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες τους και από το τι προσπαθείτε να επικοινωνήσετε.

Εδώ υπάρχουν τρεις μεγάλες κατηγορίες που πρέπει να γνωρίζουμε σχετικά με το ποιο κοινωνικό δίκτυο χρησιμοποιούν: a. Ομάδες στο Facebook. b. Σελίδες Instagram. Τύποι δημοσιεύσεων με τους οποίους το κοινό σας ασχολείται περισσότερο-

βίντεο μάρκετινγκ blog post

Έξι. Ποιος τύπος περιεχομένου λειτουργεί καλύτερα για το κοινό-στόχο σας;

Ο κίνδυνος που μπορεί να αντιμετωπίσετε εδώ είναι ότι τείνουμε να πιστεύουμε ότι ανεξάρτητα από τον τύπο περιεχομένου που αποφασίζουμε να δημοσιεύσουμε, θα είναι ο καλύτερος για το κοινό μας. Και όπως ήδη γνωρίζετε, δεν έχει νόημα να γράφετε άρθρα 10 χιλιάδων λέξεων σε έναν ιστότοπο όπως το Phile news, όπου οι επισκέπτες έρχονται κυρίως για ειδήσεις και εκδηλώσεις.

Θα πρέπει μάλλον να πάτε στα αναλυτικά σας στοιχεία και να ελέγξετε αν το κοινό σας ανταποκρίνεται καλύτερα σε περιεχόμενο τύπου κειμένου, εικόνες, infographics, βίντεο και άρθρα μεγάλης διάρκειας μέσω του χρόνου παραμονής των σελίδων σας.

Μη φοβάστε να ρωτήσετε το κοινό σας τι θα του άρεσε περισσότερο, βίντεο, κείμενα, ήχους. Εάν βίντεο, πόσο καιρό; Εάν πρόκειται για άρθρα, τι είδους/μορφής, κ.λπ.

Εντάξει, έχετε 6 σημαντικές ερωτήσεις για να μάθετε το ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας. Ας κάνουμε μια γρήγορη ανακεφαλαίωση:

  1. Δημογραφικά στοιχεία πελατών-στόχων;
  2. Πού βρίσκεται ο στόχος του κοινού σας;
  3. Ποιο είναι το συνηθέστερο φύλο στο κοινό σας;
  4. Πώς προωθείτε το κοινό-στόχο σας;
  5. Για πόσο καιρό είναι το κοινό-στόχος σας online;
  6. Ποιος τύπος περιεχομένου λειτουργεί καλύτερα για το κοινό-στόχο σας;

Το Phile News είναι ένα από τα πιο ακριβή ειδησεογραφικά κανάλια

Οι ειδήσεις της Phile είναι μία από τις πιο ακριβείς και αξιόπιστες πηγές πληροφοριών. Πρόκειται για έναν ιστότοπο που παρέχει ενημερωμένες αναφορές σε πραγματικό χρόνο για την πολιτική, τις επιχειρήσεις, τον αθλητισμό και πολλά άλλα. Ο ιστότοπος είναι γνωστός για την ακρίβεια και την αξιοπιστία του.

Είναι η πρώτη επιλογή πολλών ανθρώπων που θέλουν να ενημερώνονται για το τι συμβαίνει σε άλλες χώρες, καθώς και στην πατρίδα τους.

Παρέχει επίσης το καλύτερο περιεχόμενο SEO για τους αναγνώστες του.

βίντεο μάρκετινγκ blog post

Νέα & Εκδηλώσεις – Phile News

Το Phile News είναι μια ανεξάρτητη διαδικτυακή έκδοση ειδήσεων και εκδηλώσεων που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων, του τρόπου ζωής, της ψυχαγωγίας και του αθλητισμού. Η εταιρεία παρέχει βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για το κοινό-στόχο της.

Θέλουν να διασφαλίσουν ότι οι πληροφορίες αυτές είναι πάντα διαθέσιμες και εύκολα διαθέσιμες, πράγμα που σημαίνει ότι είναι προσβάσιμες σε διάφορες μορφές.

Το Phile News παρέχει περιεχόμενο με τη μορφή άρθρων, βίντεο και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλα βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να μπορούν να βρεθούν εύκολα. Αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της επιχείρησής τους, επειδή θέλουν να διασφαλίσουν ότι οι άνθρωποι θα βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται όταν τις χρειάζονται.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική πτυχή της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Phile News, την οποία η εταιρεία λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της. Μια ομάδα συντακτών φροντίζει για την παροχή χρήσιμου περιεχομένου για τους πελάτες της και διασφαλίζει ότι η μορφή είναι βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης, ώστε το περιεχόμενο να μπορεί να βρεθεί εύκολα.

Η Phile News δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια και σε αυτό το διάστημα έχει συνεχίσει να αυξάνει την πελατειακή της βάση. Είναι υπερήφανοι για το έργο που έχουν επιτελέσει και όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσουν να δεσμεύονται να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στο μέλλον.

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Phile News

Ελπίζω να αφιερώσετε χρόνο, να κάνετε την έρευνά σας και να προσπαθήσετε σκληρά να κάνετε ό,τι κάνει η στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου της Phile News: να δώσετε στο κοινό σας αυτό που θέλει.

Δίνοντας στο κοινό σας αυτό που χρειάζεται, οι μηχανές αναζήτησης θα ανταμείψουν τις προσπάθειές σας με καλύτερη κατάταξη και μεγαλύτερη προβολή, που θα μεταφραστεί σε περισσότερες επιχειρήσεις και επιτυχία.

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να μάθετε τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο +357 99762835 ή μέσω της παρακάτω φόρμας επικοινωνίας.

Leave a Reply