Sigmalive News: Είναι αυτό που χρειάζεστε

Το παράδειγμα του περιεχομένου που δημιουργήθηκε από το sigmalive news

Η στρατηγική πίσω από τη δημιουργία ειδησεογραφικού περιεχομένου στο Sigmalive Cyprus.

Πηγαίνετε στο Sigmalive

Όλοι γνωρίζουμε ότι η χρήση μιας χούφτας λέξεων-κλειδιών στον τίτλο του ιστολογίου σας θα αυξήσει τις πιθανότητες να σας βρουν οι χρήστες.

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι αρχάριοι δεν χρησιμοποιούν αρκετά συγκεκριμένες λέξεις για να γίνουν αντιληπτοί στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό τους αφήνει μια επιλογή: να αναζητήσουν εναλλακτικούς τρόπους για να βρουν το κοινό-στόχο τους και να βρεθούν οργανικά ανάμεσα στους ανταγωνιστές τους στο διαδίκτυο.

Γι’ αυτό μαθαίνουμε πώς η στρατηγική του Sigmalive News Now θα ενισχύσει την ανταγωνιστική σας στρατηγική μάρκετινγκ – η καθημερινή ροή ειδήσεων είναι ειδικά προσαρμοσμένη σε ένα συγκεκριμένο κοινό, διατηρώντας παράλληλα μια στρατηγική οργανικού περιεχομένου!

περίπτωση μελέτης sigmalive

Το Sigmalive news είναι ένα νέο και γρήγορο καθημερινό ιστολόγιο που επικεντρώνεται στις τελευταίες ειδήσεις στην Κύπρο, καθώς και σε άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο. Το Sigmalive είναι ένας φρέσκος, μοντέρνος και επαγγελματικός ειδησεογραφικός ιστότοπος που προσφέρει κάτι διαφορετικό από τους άλλους. Προσφέρουν πολύτιμο περιεχόμενο, όπως έκτακτες ειδήσεις, αναλύσεις επίκαιρων θεμάτων που απασχολούν την κυπριακή κοινωνία/πολιτική.

Πολύ συχνά οι άνθρωποι δυσκολεύονται να βρουν καλές πληροφορίες επειδή βομβαρδίζονται με απλούς ή εντυπωσιακούς τίτλους στην καθημερινή τους ροή. Το επιμελημένο περιεχόμενο της Sigma διευκολύνει τους αναγνώστες να κατανοήσουν γρήγορα τι είναι σημαντικό εκείνη την ημέρα, χωρίς να σπαταλούν χρόνο σε περιεχόμενο που δεν έχει αξία.

Η επιμελημένη ροή ειδήσεων του Sigma διευκολύνει τους αναγνώστες να κατανοήσουν γρήγορα τι είναι σημαντικό χωρίς να σπαταλούν χρόνο σε περιεχόμενο που δεν έχει αξία.

Οι διαδικτυακές ειδήσεις θα πρέπει να αποτελούν μέρος της καθημερινής σας ροής, ώστε να ξεκινάτε τη μέρα σας καλά ενημερωμένοι. Αλλά ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα από το να χρησιμοποιείτε έναν ιστότοπο όπως το SigmaLive News.

Η πύλη αποτελεί μέρος της επιχείρησης διαδικτυακού μάρκετινγκ του ομίλου Dias. Πρόκειται για μια επιτυχημένη προσφορά που λειτουργεί πολύ καλά όταν πρόκειται για την προώθηση οργανικής κυκλοφορίας σε έναν ιστότοπο.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε την επιτυχία της ιστοσελίδας SigmaLive από την άποψη της οργανικής κυκλοφορίας. Θα καταλάβετε επίσης γιατί επιλέγουμε το SigmaLive ως πηγή καθημερινών διαδικτυακών ειδήσεων.

SigmaLive News – Στρατηγική για τη δημιουργία ενημερωτικού περιεχομένου

Η στρατηγική της SigmaLive για τη δημιουργία περιεχομένου είναι να μας παρέχει περιεχόμενο που μας κάνει να αισθανόμαστε ενημερωμένοι. Δεν θα βλέπετε άσχετες ειδήσεις ή αναρτήσεις, συμπεριλαμβανομένων άρθρων που βασίζονται σε γεγονότα. Αυτός και μόνο είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους συνεχίζουμε να επιστρέφουμε στο Sigma Live για πληροφορίες.

Τα άρθρα των ειδησεογραφικών σελίδων είναι καλογραμμένα και κυρίως στα ελληνικά. (η κύρια γλώσσα του νησιού). Εάν διατηρείτε ένα διαδικτυακό ιστολόγιο ή έναν ιστότοπο, σκεφτείτε το για τον ιστότοπό σας: Γράψτε το περιεχόμενο πρώτα στην τοπική γλώσσα και στη συνέχεια στη δεύτερη γλώσσα σας.

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ δεν έχει να κάνει με το να πουλάς κάτι, αλλά με το να δελεάζεις τους αναγνώστες με περιεχόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον τους και τους κάνει να επιστρέφουν. Αυτό είναι που κάνει το SigmaLive επιτυχημένο.

Όταν έχετε ένα κοινό που συνεχίζει να επιστρέφει στον ιστότοπό σας αναζητώντας κάτι που γνωρίζει ότι υπάρχει εκεί, η ευκαιρία σας να τους προσφέρετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία γεννιέται, όχι πριν.

Όταν εξετάζουμε τη δυνατότητα κατάταξης του περιεχομένου ενός ιστότοπου, το βλέπουμε από την άποψη της εμπλοκής του κοινού. Η SigmaLive ξέρει πώς να δεσμεύει το κοινό της επειδή καλύπτει πολλές κατηγορίες ή τομείς.

SigmaLive News Στρατηγική περιεχομένου:

  • Παροχή περιεχομένου που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ενημερωμένοι
  • Αποφύγετε άσχετες ειδήσεις
  • Γράψτε περιεχόμενο βασισμένο σε γεγονότα
  • Γράψτε πρώτα περιεχόμενο στις τοπικές γλώσσες
  • Παρακινήστε τους αναγνώστες σας να επιστρέψουν.
  • Παρακαλώ μην το παρακάνετε με τις προσφορές σας
  • Εστίαση στη δέσμευση των αναγνωστών

Τι μπορούμε να μάθουμε από την ιστοσελίδα Sigma Live News;

Πρέπει να παραδεχτούμε ότι δεν πρόκειται για έναν τυπικό ειδησεογραφικό ιστότοπο, διότι το περιεχόμενο παρουσιάζεται σε εξαιρετική διάταξη, η γραμματοσειρά είναι ευανάγνωστη (ακόμη και για μένα χωρίς γυαλιά) και οι εικόνες είναι καθαρές και ευκρινείς.

Το πήρατε; Σε περίπτωση που σας διαφεύγει, τα παραπάνω είναι αυτά που πρέπει να παρουσιάζετε στον ιστότοπό σας:

  • Αποφύγετε τη δημιουργία επίκαιρων ειδήσεων
  • Εργαστείτε στη διάταξη των σελίδων του ιστολογίου σας
  • Κάντε το κείμενο ευανάγνωστο, σκεφτείτε τα άτομα με περιορισμένη όραση (η Google το επιβραβεύει αυτό)
  • Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας και 100% σχετικές με τη διατύπωση της ανάρτησης.

Υπάρχει μια παγίδα, διότι γνωρίζουμε ότι δεν γράφουμε οι ίδιοι τα περισσότερα άρθρα μας. Για το σκοπό αυτό, πρέπει να εργαστούμε για την κατάρτιση των μελών της σύνταξής μας και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους.

Αν ρίξετε μια βαθύτερη ματιά στην κατεύθυνση του περιεχομένου των ειδήσεων του SigmaLive, η έμφαση δίνεται στην ικανοποίηση της πρόθεσης του κοινού κατά την ανάγνωση ενός άρθρου. Θα ήταν χρήσιμο να το έχετε αυτό κατά νου κάθε φορά που γράφετε ένα άρθρο ή δημιουργείτε περιεχόμενο.

Παραδείγματα από άρθρα του Sigmalive

Sigmalive ειδήσεις σήμερα
Ινδική και νοτιοαφρικανική μετάλλαξη εντοπίστηκε στην Κύπρο | By SigmaLive news

Για να προβλέψουμε: Θα αντιμετωπίσετε πιθανώς το δύσκολο έργο του να βρείτε ποιος τύπος άρθρου είναι καλύτερος για τις προσπάθειες SEO και γενικού μάρκετινγκ SEO σας.

Γι’ αυτό θεωρήσαμε απαραίτητο να σας δείξουμε πώς είναι η ανατομία ενός καλά παρουσιασμένου άρθρου. Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα, θα λάβετε πολλές σχετικές συμβουλές και κόλπα για τη δημιουργία της τέλειας ανάρτησης στο ιστολόγιό σας, ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Τώρα εδώ έχετε τον κατάλογο των χαρακτηριστικών και των χαρακτηριστικών που κάνουν τα άρθρα σας καλύτερα από τους ανταγωνιστές σας:

Αφήστε τους αναγνώστες να επικεντρωθούν στο περιεχόμενο: Αποφύγετε να τους αποσπάσετε την προσοχή με διαφημιστικά banner, CTA και πλευρικές γραμμές που δεν προσθέτουν αξία στην εμπειρία ανάγνωσης. Αποθηκεύστε αυτά τα στοιχεία για την επικεφαλίδα, πάνω από το υποσέλιδο ή στο τέλος του σώματος του άρθρου σας.

Ενθαρρύνετε διακριτικά τον διαμοιρασμό: Παρατηρήστε ότι τα εικονίδια κοινωνικής κοινοποίησης είναι εμφανώς τοποθετημένα, αλλά ο σχεδιασμός δεν αποσπά την προσοχή από την ανάγνωση, αλλά κάνει εξαιρετική δουλειά κάνοντας μια ανάρτηση γρήγορη και εύκολη για να την μοιραστείτε.

Breadcrumbs, ημερομηνία, συγγραφή και κατηγορία: Η διάταξη των ειδήσεων SigmaLive είναι καλά μελετημένη επειδή γνωρίζουν ότι οι αναγνώστες συνήθως δεν δίνουν προσοχή σε αυτά τα στοιχεία, αλλά οι μηχανές αναζήτησης δίνουν. Ως εκ τούτου, το SigmaLive ικανοποιεί τους αλγόριθμους crawler επιτρέποντάς τους να αποδίδουν και να περιηγούνται εύκολα στις σελίδες.

Γραμματοσειρές και διάστιχο παραγράφων: για την εξειδικευμένη κατηγορία των καθημερινών ειδήσεων, των περιοδικών κ.λπ., οι παράγραφοι θα πρέπει να έχουν αυτή τη δομή που μοιάζει με εφημερίδα- μοιάζει περισσότερο με αναγκαιότητα. Αλλά οι συντάκτες του SigmaLive το έκαναν σωστά και μετέδωσαν αυτό το συναίσθημα κατά την ανάγνωση. Δεν αισθάνεστε ότι διαβάζετε μια συνηθισμένη ανάρτηση- ξέρετε ότι διαβάζετε ειδήσεις, όχι κουτσομπολιά ή αστεία.

Συνάφεια στις εικόνες σας: Η διαδικτυακή διαφήμιση αφορά τη δημιουργία επισκεψιμότητας που μετατρέπει την επισκεψιμότητα που εξυπηρετεί έναν σκοπό. Οι εικόνες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τους αναγνώστες να διαβάσουν. Αν ακολουθήσετε τη στρατηγική του ιστοτόπου SigmaLife, μπορείτε να μεταφέρετε στους αναγνώστες σας περί τίνος πρόκειται τα άρθρα σας κοιτάζοντας απλώς μια και μόνο εικόνα.

Όπως μπορείτε να δείτε, η ανατομία ενός καλογραμμένου άρθρου δεν είναι ένα μυστήριο, αλλά ένα καθήκον. Όσο καλύτερα κάνετε αυτή την εργασία, τόσο καλύτερα θα βρίσκονται οι σελίδες περιεχομένου σας από τις μηχανές αναζήτησης.

Επισκόπηση δημιουργίας περιεχομένου Sigma Live News Λέξεις κλεισίματος

Η στρατηγική περιεχομένου της SigmaLive news είναι επιτυχημένη. Θα πρέπει να μάθετε από αυτούς. Τέλος, μια συμβουλή: κάντε ό,τι κάνουν οι ειδικοί, επειδή έχουν ήδη επενδύσει χρόνο και προσπάθεια για να μάθουν. Και αν το κάνουν, είναι επειδή λειτουργεί.

Μην προσπαθείτε να εφεύρετε τον τροχό, τουλάχιστον όχι τώρα. Θα έχετε το χρόνο να δοκιμάσετε τη δική σας προσέγγιση στη δημιουργία περιεχομένου. Δουλέψτε πρώτα στα βασικά, βγάλτε κάποιο κέρδος- αργότερα, το παράθυρο για δοκιμές θα ανοίξει άνετα.

Να θυμάστε ότι η SigmaLive news δεν είναι καινούργια στον κλάδο του online marketing, διαχειρίζεται αρκετές ιστοσελίδες και είχε την ευκαιρία να κάνει δοκιμές A/B. Χρησιμοποιήστε τους ως παράδειγμα για να αναπτυχθείτε. Παρακαλώ μην τα αντιγράφετε και μην τα επικολλάτε, να είστε πρωτότυποι παντού. Αλλά κοιτάξτε τα χαρακτηριστικά τους, πώς τα χρησιμοποιούν και τι μπορείτε να μάθετε από αυτά.

Με αυτό το άρθρο σας δώσαμε μια μεγάλη ώθηση στη στρατηγική σας για τη δημιουργία περιεχομένου, μην το σπαταλάτε, δοκιμάστε το.

Μπορείτε να μας ευχαριστήσετε αργότερα ή να μοιραστείτε τα σχόλιά σας παρακάτω.

Leave a Reply