flags
+357 9976 2835

Λίστα ελέγχου SEO YouTube 2024: Κάντε το περιεχόμενό σας να ξεχωρίζει!

Τελευταία Ενημερωμένη λίστα ελέγχου youtube seo

Το κύριο μέλημα αυτού του ιστολογίου είναι να σας παρέχει την πιο αποτελεσματική μέθοδο για να ανακαλύψουν οι θεατές του YouTube εύκολα τα βίντεό σας. Αν θέλετε να αυξήσετε τις προβολές, αυτό το ιστολόγιο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε γρήγορα την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube.

Το YouTube είναι η κορυφαία πλατφόρμα ανταλλαγής βίντεο στον κόσμο, με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες το μήνα. Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο 120 εκατομμύρια χρήστες συνδέονται στην πλατφόρμα καθημερινά.

(Πηγή: YouTube Stats Marketers) Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο 120 εκατομμύρια χρήστες συνδέονται στην πλατφόρμα καθημερινά. Εξαιτίας αυτού, το YouTube αποτελεί ένα παράθυρο μάρκετινγκ και μια ευκαιρία για τη δημιουργία κερδών.

Είτε χρησιμοποιείτε το YouTube για την επιχείρησή σας είτε ως Youtuber, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το κανάλι και τα βίντεό σας ακολουθώντας μια παρόμοια διαδικασία βελτιστοποίησης όπως η βελτιστοποίηση των άρθρων του ιστότοπού σας εντός της σελίδας.

Η συνέπεια των βίντεο στο YouTube που δεν είναι καλά βελτιστοποιημένα είναι ότι δεν έχουν προβολές μετά τη μεταφόρτωσή τους. Αυτό συχνά δεν οφείλεται στην έλλειψη ποιότητας ή συνάφειας, αλλά στο γεγονός ότι δεν έχετε εφαρμόσει το σωστό SEO για το YouTube.

Αλλά μην ανησυχείτε, εδώ, με τη λίστα ελέγχου βέλτιστων πρακτικών SEO YouTube, θα μάθετε τη σωστή μεθοδολογία για τη βελτιστοποίηση του καναλιού σας στο YouTube και πώς να έχετε περισσότερες προβολές για τα βίντεό σας.

Οι βέλτιστες πρακτικές SEO του YouTube εφαρμόζονται σε δύο επίπεδα:

  1. Σε επίπεδο καναλιού
  2. Σε επίπεδο βίντεο

SEO στο YouTube σε επίπεδο καναλιού

Το πρώτο βήμα σε αυτόν τον κατάλογο ελέγχου SEO YouTube είναι να λάβετε τις σωστές πληροφορίες για το εμπορικό σήμα σας. Είτε έχετε ένα προσωπικό κανάλι στο YouTube είτε ένα επαγγελματικό, η ταυτότητά σας θα πρέπει να βρίσκεται παντού στο κανάλι σας.

Αυτό θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας στην κοινότητα του YouTube και θα αυξήσει την προβολή σας.

Βασικές πληροφορίες για το κανάλι YouTube

  1. Πρέπει να συνδεθείτε στο YouTube Studio.
  2. Εντοπίστε το αριστερό μενού και κάντε κλικ στην επιλογή Προσαρμογή, επιλέξτε την καρτέλα Βασικές πληροφορίες. Εκεί, θα δείτε τις επιλογές που περιγράφονται παρακάτω.
  1. Συμπεριλάβετε την κύρια λέξη-κλειδί ή το όνομα της μάρκας σας στο όνομα του καναλιού σας:
    Το όνομα του καναλιού σας παίζει σημαντικό ρόλο στην εύρεση του καναλιού σας από το κοινό σας. Βοηθά επίσης τη μηχανή αναζήτησης βίντεο να προβάλλει το περιεχόμενο των βίντεο σας στο κατάλληλο κοινό στην πλατφόρμα.
  2. Κύρια περιγραφή του καναλιού:
    Η κύρια περιγραφή σας θα πρέπει να συνάδει με το συνολικό περιεχόμενο του καναλιού σας. Διατηρώντας αυτή τη σύνδεση μεταξύ της κύριας περιγραφής σας και των βίντεο σας, βοηθάτε τη μηχανή αναζήτησης του YouTube να καταλάβει την κατηγορία στην οποία θέλετε να καταταγεί το κανάλι σας.
  3. Προσθέστε τις Γλώσσες για να αυξήσετε την κάλυψη και την προβολή του παγκόσμιου βίντεο:
    Με βάση το επιχειρηματικό σας μοντέλο, θα πρέπει να διατηρήσετε ένα πολύγλωσσο κανάλι. Το κανάλι σας όχι μόνο θα φτάσει σε περισσότερους ανθρώπους, αλλά θα συμβάλει και στα έσοδά σας. Ακόμη και αν το κοινό-στόχος σας είναι αγγλόφωνο, θα πρέπει να εξετάσετε και άλλες χώρες όπου ομιλούνται αγγλικά. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε τα αγγλικά, τα αγγλικά της Ινδίας και τα αγγλικά του Ηνωμένου Βασιλείου στο YouTube. Μπορεί να νομίζετε ότι είναι το ίδιο πράγμα, αλλά δεν είναι. Όπως και η μηχανή αναζήτησης της Google, η μηχανή αναζήτησης του YouTube είναι μια γεωγραφικά διαχωρισμένη, ευρετηριασμένη βάση δεδομένων. Με πιο απλά λόγια, τα αποτελέσματα του YouTube για το “YouTube SEO” δεν είναι τα ίδια για τις δύο χώρες. Επιπλέον, τα αποτελέσματα αυτά είναι ιδιαίτερα προσαρμοσμένα και λαμβάνουν υπόψη το ιστορικό αναζήτησης του χρήστη.
  4. Εξωτερικοί σύνδεσμοι για το κανάλι γενικά:
    Θα πρέπει τουλάχιστον να τοποθετήσετε εκεί τον σύνδεσμο προς τον κύριο ιστότοπό σας. Προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε κανένα άλλο σύνδεσμο που δεν είναι ο σύνδεσμος προς τον κύριο ιστότοπό σας, εκτός αν δοκιμάζετε κάτι άλλο με το κανάλι σας.
  5. Σύνδεσμοι κύριου πανό:
    Με βάση τους συνδέσμους που προσθέσατε στο βήμα 4, πρέπει να επιλέξετε τον αριθμό των συνδέσμων που θα συμπεριλάβετε στην εικόνα του πανό της κύριας σελίδας σας.
Βασικό κανάλι youtube seo
Βασικό SEO για το youtube

Πληροφορίες για το κανάλι YouTube Branding

  1. Πρέπει να συνδεθείτε στο YouTube Studio.
  2. Βρείτε το αριστερό μενού και κάντε κλικ στην Προσαρμογή, επιλέξτε την καρτέλα Branding . Εκεί θα δείτε τις επιλογές που περιγράφονται παρακάτω.
  1. Εικόνα προφίλ:
    Ακολουθώντας τις κοινοτικές οδηγίες SEO του YouTube, βεβαιωθείτε ότι η εικόνα έχει μέγεθος 98×98 pixels. Συνήθως χρησιμοποιείται ένα favicon που αντιπροσωπεύει το κύριο λογότυπο της επιχείρησής σας. Ως Youtuber, θέλετε οι άνθρωποι να αναγνωρίζουν εύκολα το κανάλι σας- σε αυτή την περίπτωση, προσθέστε μια εικόνα προφίλ που εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό.
    Πώς να αλλάξετε το προφίλ εικόνας για το κανάλι youtube
    Δικαιώματα εικόνας: Google
  2. Διαστάσεις εικόνας YouTube Banner και βέλτιστες πρακτικές:
    Το σωστό μέγεθος μιας εικόνας banner είναι 2048×1152 pixels για να ξεκινήσετε, αλλά θα πρέπει να σκεφτείτε την καλύτερη θέση για το όνομα της μάρκας σας, το σλόγκαν και τα αξιοσημείωτα δημιουργικά στοιχεία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Canva για να δημιουργήσετε δωρεάν υπέροχες εικόνες banner.
  3. Υλοποίηση υδατογραφήματος βίντεο YouTube:
    Το υδατογράφημά σας είναι συνήθως το λογότυπο της εταιρείας σας. δεν είναι υποχρεωτική, αλλά χρησιμοποιείται συνήθως. Έχοντας ένα υδατογράφημα για την επιχείρησή σας, συμβάλλετε επίσης στην προστασία των δημιουργικών σας έργων και προσπαθειών. Η υδατογράφηση του καναλιού σας στο YouTube είναι ένα χαρακτηριστικό που πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσετε, καθώς δημιουργεί επίσης αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία της μάρκας. Συνιστούμε στους πελάτες μας να διατηρούν αυτό το χαρακτηριστικό επωνυμίας ορατό ανά πάσα στιγμή.

Σχεδιασμός Ρυθμίσεις καναλιού YouTube

Σε αυτό το τμήμα της λίστας ελέγχου SEO YouTube, έχετε τη δυνατότητα να εισάγετε έως και 10 παραγράφους. Χρησιμοποιήστε τα με σύνεση και βεβαιωθείτε ότι είναι επαγγελματικά διαμορφωμένα. Έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε ένα εισαγωγικό βίντεο για τους επισκέπτες που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο κανάλι σας και ένα άλλο εισαγωγικό βίντεο για τους εγγεγραμμένους χρήστες σας.

  1. Πρέπει να συνδεθείτε στο YouTube Studio.
  2. Εντοπίστε το αριστερό μενού και κάντε κλικ στην Προσαρμογή, επιλέξτε την καρτέλα Σχεδιασμός. Εκεί, θα δείτε τις επιλογές που περιγράφονται παρακάτω.
Διαμόρφωση επιλογών σχεδιασμού καναλιού youtube

Προσπάθεια SEO του καναλιού σας στο Youtube με λέξεις-κλειδιά

Οι παραπάνω ρυθμίσεις δεν είναι λιγότερο σημαντικές από τις επόμενες ρυθμίσεις. Για τη σωστή εφαρμογή λέξεων-κλειδιών στο κανάλι σας, πρέπει να κάνετε εύκολη έρευνα λέξεων-κλειδιών για το YouTube.

Μην τρομάζετε από το πώς ακούγεται η έρευνα λέξεων-κλειδιών, επειδή δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι περίπλοκη και οποιοσδήποτε γνωρίζει λίγα πράγματα για τη χρήση του YouTube μπορεί να μάθει καλή έρευνα λέξεων-κλειδιών στο YouTube.

Υπάρχουν εργαλεία τρίτων για να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για το κανάλι σας. Πλατφόρμες όπως οι Ahrefs, Semrush και άλλες γνωστές προσφέρουν αυτή την υπηρεσία έναντι αμοιβής. Δεν συνιστούμε τη χρήση αυτών των εργαλείων, επειδή δεν υπάρχει λόγος.

Η λογική πίσω από αυτό είναι ότι αυτά τα εργαλεία τρίτων χρησιμοποιούν τις δικές τους βάσεις δεδομένων λέξεων-κλειδιών για να παρέχουν μέσα αποτελέσματα που μερικές φορές απέχουν πολύ από την πραγματική μέτρηση για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Θα χρησιμοποιήσουμε τα δύο καλύτερα εργαλεία που μπορείτε να βρείτε για να κάνετε καλή έρευνα λέξεων-κλειδιών για το κανάλι σας.

  1. Youtube
  2. Google

Δεν μπορεί να γίνει πιο απλό από αυτό, σωστά;

Πώς χρησιμοποιεί η έρευνα λέξεων-κλειδιών το Youtube;

Η λειτουργία AutoSuggest του YouTube είναι το εργαλείο που χρειάζεστε εδώ. Απλά πηγαίνετε στη γραμμή αναζήτησης και πληκτρολογήστε τον τίτλο του καναλιού σας.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών με τη χρήση της λειτουργίας youtube autosuggest -
Έρευνα λέξεων-κλειδιών στο Youtube χρησιμοποιώντας τη λειτουργία autosuggest του Youtube

Σημειώστε ότι πρόκειται για τον τίτλο σας και όχι για τις λέξεις-κλειδιά ή τις φράσεις-κλειδιά σας. Δεν εστιάζουμε σε λέξεις-κλειδιά, επειδή θέλουμε να αποκαλύψουμε όλες τις πιθανές σχετικές λέξεις-κλειδιά με το θέμα του βίντεο σας. Όταν εμφανιστούν αυτές οι λέξεις-κλειδιά, πρέπει να τις καταγράψετε και να τις κατατάξετε με βάση τη δημοτικότητα.

Όταν πρόκειται για SEO στο YouTube, πώς μπορείτε να καταλάβετε τη δημοτικότητα μιας λέξης-κλειδί;

Ετικέτες καναλιού για συμπερίληψη σε ένα κανάλι youtube -
  • Βήμα 1. Επιλέξτε τις είκοσι πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά για τον κλάδο σας
  • Βήμα 2. Αναζητήστε τα στο YouTube και ελέγξτε τα αποτελέσματα. Ψάχνετε για την ακριβή αντιστοιχία στους τίτλους των αποτελεσμάτων.
  • Βήμα 3. Επιλέξτε τα κανάλια με τις περισσότερες προβολές και καταγράψτε τα.
  • Βήμα 4. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό στο VidIQ, ενσωματώστε το κανάλι σας και ανοίξτε όλα τα κανάλια που αναφέρονται σε διαφορετικές καρτέλες στο πρόγραμμα περιήγησής σας.
  • Βήμα 5. Στα δεξιά, θα δείτε όλες τις ετικέτες καναλιών, επιλέξτε αυτές που χρειάζεστε και προσθέστε τις στο κανάλι σας. Προσπαθήστε να προσθέσετε 15-20 ετικέτες.

Όταν καθορίζετε το SEO του YouTube, μην υποτιμάτε ποτέ τη δύναμη των ετικετών του καναλιού σας. Αυτά είναι σημαντικά για την καλύτερη κατάταξη του καναλιού σας στην πλατφόρμα.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών χρησιμοποιώντας το Google SERP;

Η Google είναι η PAPÁ του YouTube, το ξέρατε αυτό, έτσι δεν είναι;

Δεδομένης της ισχυρής σχέσης μεταξύ της Google και του Youtube, οι άνθρωποι τείνουν να πιστεύουν ότι είναι το ίδιο πράγμα ή ότι μοιράζονται τη βάση δεδομένων λέξεων-κλειδιών.

Στην πραγματικότητα, αυτό δεν ισχύει, καθώς το Youtube είναι μια ανεξάρτητη οντότητα και δεν συνδέεται με τη βάση δεδομένων λέξεων-κλειδιών της Google. Πρέπει να ελέγξετε τι λειτουργεί καλύτερα για το κανάλι σας.

Παρ’ όλα αυτά, τα βίντεο του Youtube εμφανίζονται επίσης στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, αλλά η κατάταξη λέξεων-κλειδιών της πλατφόρμας Youtube θεωρείται διαφορετικός ιστότοπος και όχι κοινή βάση δεδομένων ευρετηρίου.

Τώρα, πίσω στην έρευνα λέξεων-κλειδιών με τη χρήση του Google.

Η Google προσφέρει επίσης μια εξαιρετική λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης. Όπως και το YouTube, η λειτουργία προσπαθεί να προβλέψει τη λέξη-κλειδί που θέλετε να χρησιμοποιήσετε, παρουσιάζοντας άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά για τις οποίες οι χρήστες μπορούν να βρουν πληροφορίες.

Χαρακτηριστικό Google People Also Ask

Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης το χαρακτηριστικό google
Χαρακτηριστικό Google Οι άνθρωποι ρωτούν επίσης

Ο πυρήνας της λειτουργίας “People Also Ask” της Google βασίζεται στη συχνότητα των όρων αναζήτησης. Αυτό μας δίνει αρκετές πληροφορίες για να αποφασίσουμε αν πρέπει ή όχι να τις συμπεριλάβουμε στις ετικέτες καναλιών μας.

Ή αν θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα ολόκληρο βίντεο που να απαντά στην επιλεγμένη ερώτηση. Ξεμείνατε από ιδέες για το νέο σας βίντεο;

Η λειτουργία People Also Ask είναι η απάντησή σας.

Κορυφαίες 10 συμβουλές για τη σωστή χρήση ετικετών καναλιών YouTube

  • Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε μία από τις ετικέτες του καναλιού σας στον τίτλο των βίντεο σας.
  • Χρησιμοποιήστε μία ή περισσότερες ετικέτες καναλιών στο όνομα των μικρογραφιών σας
  • Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία ετικέτα στην περιγραφή του καναλιού σας 4-6 ετικέτες καναλιού θα πρέπει να υπάρχουν στις περιγραφές των βίντεο σας
  • Μην επαναλαμβάνετε τις ετικέτες του καναλιού σας στις άλλες ετικέτες βίντεο.
  • Μην επαναλαμβάνετε την ίδια ετικέτα καναλιού δύο φορές
  • Αποφύγετε τη χρήση αριθμών ή ειδικών χαρακτήρων στις ετικέτες σας
  • Κρατήστε μία γλώσσα στις ετικέτες σας
  • Αποφύγετε τις πολύ μεγάλες φράσεις στις ετικέτες σας (max. 4 λέξεις)
  • Διατηρήστε τη σχέση μεταξύ των ετικετών του καναλιού και της επιχείρησής σας

Σημειώστε ότι οι ετικέτες καναλιών δεν είναι ίδιες με τις ετικέτες βίντεο. Αν και εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό, ο αντίκτυπός τους στην προβολή του καναλιού σας είναι διαφορετικός.

Διαφορά μεταξύ ετικετών καναλιού και ετικετών βίντεο

Η κύρια διαφορά είναι ότι οι ετικέτες καναλιού λειτουργούν για πολλά βίντεο στο κανάλι σας, ενώ οι ετικέτες βίντεο λειτουργούν ειδικά για τη συγκεκριμένη ετικέτα. Αυτές οι ετικέτες παίζουν ρόλο στον τρόπο με τον οποίο το κανάλι σας ανακαλύπτεται από το κοινό σας κατά την αναζήτηση μιας συγκεκριμένης λέξης-κλειδί που χρησιμοποιήσατε προηγουμένως ως ετικέτα καναλιού και ως ετικέτα βίντεο, αντίστοιχα.

Βελτιστοποίηση τίτλου και περιγραφής για το κανάλι σας

Παρόμοια με το SEO για έναν ιστότοπο, οι τίτλοι και οι περιγραφές στο Youtube πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθούν. Σε αντίθεση με έναν ιστότοπο, ο τίτλος και η περιγραφή μπορούν να ποικίλουν σε μήκος, παρόλο που εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό: πρέπει να ενημερώνουν τους επισκέπτες σας για το κανάλι ή τα βίντεό σας. Όσο πιο ελκυστικοί είναι, τόσο καλύτερη θα είναι η απόδοση του καναλιού σας.

Βέλτιστες πρακτικές για τους τίτλους βίντεο στο Youtube:

Ο τίτλος του καναλιού σας θα πρέπει να είναι περιγραφικός για το θέμα των βίντεο και του καναλιού σας. Ακολουθήστε αυτές τις εύκολες συμβουλές για να έχετε ένα εξαιρετικό όνομα ή τίτλο καναλιού.

5 συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα υπέροχο όνομα καναλιού YouTube

  1. Κάντε το αξέχαστο και εύκολο να το θυμάστε
  2. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία ενός τίτλου για μοναδικό κοινό-στόχο
  3. Μείνετε επίκαιροι
  4. Η αναγνωσιμότητα αυξάνεται όταν χρησιμοποιούνται κεφαλαία
  5. Δώστε λίγο χρόνο για να το σκεφτείτε καλύτερα

👎 Πρακτικέςπου πρέπει να αποφύγετε στο όνομα του καναλιού σας

  • Χρήση ενός γενικού ονόματος ή τυχαίων αριθμών.
  • Δημιουργία ενός ονόματος που δεν συνδέεται με τον κλάδο σας.
  • Περίπλοκες λέξεις.
  • Αγνοώντας να σκεφτείτε αν ο τίτλος βοηθάει το κανάλι σας ή όχι.

Περιγραφή:

Η περιγραφή του καναλιού σας είναι σημαντική για την αύξηση του ποσοστού κλικ στο κανάλι σας (CTR), καθώς θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μετατρέψτε την περιγραφή του καναλιού σας από καλή σε ΜΕΓΑΛΗ με αυτές τις 6 συμβουλές

  1. Ενημερώστε το κοινό σας γιατί το κανάλι σας θα το βοηθήσει
  2. Έχετε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα για να κερδίσετε το κλικ, πράγμα που σημαίνει ότι οι πρώτοι 100 χαρακτήρες είναι το κλειδί. Ξεκινήστε με τα σημαντικά γεγονότα
  3. Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά από τις ετικέτες του καναλιού σας και άλλες σημαντικές λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιεί το κοινό σας για να βρει βίντεο στο YouTube.
  4. Τι είδους βίντεο θα βρουν οι θεατές σας; Λίστες, στατιστικά στοιχεία, τρόποι χρήσης, demo, κριτικές. Ναι, δηλώστε το στην περιγραφή του καναλιού σας
  5. Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο δημοσίευσης περιεχομένου και ενημερώστε το κοινό σας για το πότε θα κυκλοφορήσει το επόμενο βίντεο.
  6. Η διεύθυνση του ιστότοπου, η πρόσκληση για δράση, τα κοινωνικά δίκτυα, όλα αυτά θα πρέπει να δηλώνονται στην περιγραφή του καναλιού σας.

👎Πρακτικέςπου πρέπει να αποφύγετε στην περιγραφή του καναλιού σας

  • Περιγραφή τύπου Clickbait (Οι άνθρωποι είναι πιο έξυπνοι από ό,τι πριν από 10 χρόνια)
  • Ανούσια περιγραφή.

SEO για το YouTube σε επίπεδο βίντεο

Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης από τον εμπειρογνώμονα διαδικτυακής διαφήμισης Briggsby που δείχνει πόσο σημαντικό είναι να ακολουθήσετε αυτόν τον κατάλογο ελέγχου. Δεν έχουμε απλώς αόριστες ιδέες για το πώς να βελτιστοποιήσουμε τα βίντεό σας. Αντίθετα, βασίζουμε τις στρατηγικές μας σε πραγματικά γεγονότα.

Εδώ έχετε τον κατάλογο των στοιχείων που θα σας μάθουμε να βελτιστοποιείτε για τα βίντεό σας:

  • Σημασία βελτιστοποίησης τίτλου βίντεο
  • Πώς να γράφετε καλές περιγραφές βίντεο
  • Επιλέγοντας τις σωστές ετικέτες βίντεο
  • Η δύναμη της χρήσης χρονοσφραγίδων σε βίντεο στο YouTube
  • Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτόματα παραγόμενους υπότιτλους για τα βίντεό σας
  • Hashtags για λεζάντες βίντεο στο YouTube
  • Η σημασία των μικρογραφιών βίντεο στο YouTube

1. Σημασία βελτιστοποίησης τίτλων βίντεο

Η χρήση μιας λέξης-κλειδί στους τίτλους των βίντεο σας θα βοηθήσει το βίντεο σας να καταταχθεί καλύτερα και ταχύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube. Αλλά μην πιέζετε τη λέξη-κλειδί- πρέπει να την κάνετε φυσική και εύπεπτη.

Αν διαπιστώσετε ότι η λέξη-κλειδί δεν ταιριάζει σωστά, αντικαταστήστε την με μια συνώνυμη ή δημιουργήστε μια παραλλαγή του τίτλου με τίτλους με ακριβείς λέξεις-κλειδιά, τίτλους με συνώνυμους τίτλους και λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν μερικώς.

Δοκιμάστε κάθε μία από αυτές τις παραλλαγές για ένα μήνα και, με βάση τα αναλυτικά στοιχεία του βίντεο, αποφασίστε ποια από αυτές λειτούργησε καλύτερα και επιλέξτε αυτή.

Μπορείτε να αλλάξετε τον τίτλο του βίντεο ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι οποιαδήποτε αλλαγή στον τίτλο θα επηρεάσει την κατάταξη του βίντεο. Επομένως, φροντίστε να σημειώσετε αυτόν τον KPI και να τον λάβετε υπόψη σας κατά την επιλογή του τελικού τίτλου.

Με βάση τη μελέτη περίπτωσης Briggsby, το συνιστώμενο μήκος για τους τίτλους βίντεο στο YouTube είναι 47-48 χαρακτήρες. Αυτό δεν είναι κανόνας, αλλά μια σύσταση, λαμβάνοντας υπόψη τα βίντεο που λειτουργούν καλύτερα.

Καλύτερη κατάταξη βίντεο στο youtube με βάση το μήκος του τίτλου
Δικαιώματα εικόνας: Briggsby

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι τίτλοι παίζουν ρόλο στο CTR (Click Thru Rate). Και αποτελούν επίσης μέρος του μαγνήτη που έχετε για να οδηγήσετε περισσότερες προβολές στο κανάλι σας. Μην παίρνετε τους τίτλους σας ελαφρά τη καρδία αν θέλετε να έχετε ένα κανάλι YouTube με καλές επιδόσεις.

👍 Βέλτιστες πρακτικές για τίτλους βίντεο στο YouTube

  • Προσπαθήστε να διατηρήσετε έναν τίτλο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά
  • Μην χρησιμοποιείτε τίτλους βίντεο που ξεπερνούν τους 48 χαρακτήρες
  • Επικεντρωθείτε στη δημιουργία ενδιαφέροντων τίτλων βίντεο
  • Διατηρήστε μια σχέση 100% μεταξύ του τίτλου του βίντεο και του βίντεο
  • Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη των τίτλων των βίντεο σας

Πώς να γράφετε εξαιρετικές περιγραφές βίντεο

Υπάρχει ένα μυστικό hack που πρόκειται να διαβάσετε για τις περιγραφές των βίντεο σας, αλλά πρώτα πρέπει να καταλάβετε ότι οι περιγραφές των βίντεο σας δεν πρέπει να είναι βαρετές ή αντιγραμμένες λέξεις από το περιεχόμενο του βίντεο σας.

Όταν γράφετε περιγραφές για τα βίντεό σας, σκεφτείτε το σαν να γράφετε ένα άρθρο για τον ιστότοπό σας. Αλλά αυτή τη φορά, έχετε το βίντεο ως βάση για τη διατύπωσή σας. Διατηρήστε τις περιγραφές σας σχετικές με το βίντεο και θεωρήστε τις ως μια αναθεώρηση κινήτρων για να κρατήσετε το ενδιαφέρον των θεατών για το βίντεο.

Η συνιστώμενη έκταση για τις περιγραφές των βίντεο είναι 300-400 λέξεις. Οι λέξεις αυτές πρέπει να είναι μοναδικές. Όπως κάθε άλλο καλό άρθρο SEO, πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί του βίντεο σας και τις Λανθάνουσες Σημασιολογικές Λέξεις-Κλειδιά, να είναι συνώνυμο και να έχει καλή αναγνωσιμότητα.

Συνιστώμενο μήκος περιγραφής βίντεο στο youtube.
Συνιστώμενο μήκος περιγραφής βίντεο στο Youtube. εικόνα – Briggsby

Θα ήταν καλύτερο αν χωρίζατε τις περιγραφές των βίντεο σε τμήματα:

  1. Εισαγωγή:
    Πείτε στους θεατές τι θα βρουν στο βίντεο. Πράγματα όπως το τι θα μάθουν, περί τίνος πρόκειται το βίντεο, λόγια που θα τους παρακινήσουν και λίγα λόγια για το ποιος είστε και γιατί το βίντεο σας διαφέρει από τα άλλα της ίδιας κατηγορίας.
  2. Επισκόπηση του περιεχομένου του βίντεο. Μπορείτε να επισημάνετε τα κύρια θέματα και τα οφέλη από την εκμάθησή τους. Μην αποκαλύπτετε πολλά- κρατήστε το ενδιαφέρον του θεατή.
  3. Τα στοιχεία επικοινωνίας σας είναι απαραίτητα στις περιγραφές των βίντεο σας. Πράγματα όπως τα κοινωνικά κανάλια, οι ιστότοποι, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή οι αριθμοί τηλεφώνου μπορούν να λειτουργήσουν ως κλήσεις-δράσεις (CTA).

Χρήση λέξεων-κλειδιών στις περιγραφές βίντεο στο YouTube

Οι λέξεις-κλειδιά είναι σαν μαγνήτες που προσελκύουν τις μηχανές αναζήτησης στις θέσεις κατάταξης, αλλά πρέπει να έχουν ισχυρή συνάφεια με το θέμα. Είτε σε έναν ιστότοπο είτε στις περιγραφές των βίντεο σας, πρέπει να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε.

Σε αντίθεση με το SEO πριν από 15 χρόνια, σήμερα δεν θέλετε να εισάγετε λέξεις-κλειδιά στο κείμενό σας χωρίς να σκεφτείτε τι σημαίνουν. Εάν οι περιγραφές των βίντεο σας έχουν μήκος 350 λέξεις, πρέπει να συμπεριλάβετε τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά 3-4 φορές στις περιγραφές των βίντεο σας.

Χρήση LSIs (Latent Semantic Keywords) στις περιγραφές βίντεο στο YouTube

Οι λέξεις-κλειδιά LSI δεν είναι συνώνυμες- ανήκουν στο ίδιο θέμα με την κύρια λέξη-κλειδί, αλλά δεν χρησιμοποιούν καν συνώνυμα των κύριων λέξεων-κλειδιών. Για παράδειγμα, δημιουργήστε μια σύντομη περιγραφή με κύρια λέξη-κλειδί το “ψηφιακό μάρκετινγκ”:

Οι προσφορές που βρίσκουμε στο ψηφιακό μάρκετινγκ συχνά αναφέρονται στην οικοδόμηση μιας “διαδικτυακής στρατηγικής” ή στη “διαφήμιση” σε ξένες “διαδικτυακές πλατφόρμες”. Αν ψάχνετε για ένα βίντεο-διδασκαλία για να σας βοηθήσει στο δρόμο σας…

Τα LSI που χρησιμοποιούνται είναι:

  • διαδικτυακή στρατηγική
  • διαφήμιση
  • διαδικτυακές πλατφόρμες

Το παράδειγμα λειτουργεί άψογα για να σας δείξει τη σημασία της χρήσης του LSI στις περιγραφές των βίντεο και των αναρτήσεων στο ιστολόγιο για τον ιστότοπό σας.

👍 Βέλτιστες πρακτικές για περιγραφές βίντεο στο YouTube

  • Περιλαμβάνετε πάντα την κύρια λέξη-κλειδί, τα LSI και τα συνώνυμα στην περιγραφή σας.
  • Οι περιγραφές των βίντεο πρέπει να είναι περίπου 300-400 λέξεις.
  • Δουλέψτε πάνω σε CTAs για το τέλος των περιγραφών των βίντεο σας.
  • Συμπεριλάβετε συνδέσμους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Οι περιγραφές πρέπει να επικεντρώνονται στο περιεχόμενο του βίντεο.

Αυτές οι πρακτικές θα έχουν θετικό αντίκτυπο στην ορατότητα των βίντεο σας στο YouTube. Υπάρχουν όμως και ορισμένα “μη” που πρέπει να γνωρίζετε.

👎 Πρακτικές που πρέπει να αποφεύγονται για τις περιγραφές βίντεο στο YouTube

  • Αντιγράψτε και επικολλήστε το κείμενο από το βιντεοκείμενο που δημιουργήσατε.
  • Περιγραφή βίντεο άσχετη με το βίντεο.
  • Η περιγραφή του βίντεο είναι πολύ σύντομη ή πολύ μεγάλη.
  • Λέξεις-κλειδιά που δεν περιλαμβάνονται στην περιγραφή του βίντεο.
  • Ένα μεγάλο μπλοκ κειμένου για την περιγραφή του βίντεο.
  • Η περιγραφή του βίντεο παραμένει κενή.
  • Η περιγραφή του βίντεο είναι γεμάτη με λέξεις-κλειδιά.

Επιλέγοντας τις σωστές ετικέτες βίντεο

Σε αντίθεση με τις ετικέτες καναλιών, οι ετικέτες βίντεο παίζουν ρόλο ανά βίντεο. Η συσχέτιση μεταξύ αυτών των ετικετών και του περιεχομένου του βίντεο και του καναλιού είναι κρίσιμη.

Θα ήταν χρήσιμο να έχετε κατά νου ότι αυτές οι ετικέτες λειτουργούν ως σημαίες που προσελκύουν την προσοχή των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης του YouTube όταν αποφασίζουν σε ποιες θέσεις κατάταξης θα πρέπει να εμφανίζεται το βίντεό σας.

Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που παίζουν ρόλο, αλλά αυτές οι ετικέτες βίντεο πρέπει να είναι παρούσες όταν ο αλγόριθμος τις αναζητά.

Μια καλή πρακτική για τις ετικέτες βίντεο είναι να χρησιμοποιείτε 2-3 λέξεις και να αποφεύγετε τις πολύ μεγάλες φράσεις ή τις ανούσιες ετικέτες.

Πόσες ετικέτες βίντεο πρέπει να προσθέσω στα βίντεό μου;

Υπάρχει συναίνεση σχετικά με το πόσες ετικέτες βίντεο θα πρέπει να χρησιμοποιείτε. Ο αριθμός είναι 300 χαρακτήρες για τις ετικέτες βίντεο. Ο Vidiq και ο Briggsby συμφώνησαν σε αυτό.

Μεταξύ των ετικετών βίντεο, θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε την κύρια λέξη-κλειδί του βίντεο, τα LSI που χρησιμοποιήθηκαν, ορισμένα συνώνυμα και άλλες ετικέτες λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με το θέμα. Αποφύγετε τη χρήση άσχετων ετικετών βίντεο, αριθμών, συμβόλων κ.λπ.

👍 Βέλτιστες πρακτικές για ετικέτες βίντεο στο YouTube

  • βασική συσχέτιση μεταξύ των ετικετών βίντεο και του βίντεο σας
  • Αποφύγετε την υπέρβαση των 300 χαρακτήρων στις ετικέτες βίντεο
  • Μην χρησιμοποιείτε πολύ μεγάλες ετικέτες λέξεων-κλειδιών

Η δύναμη της χρήσης χρονοσφραγίδων σε βίντεο στο YouTube

Βασικές στιγμές, όπως τις αποκαλεί η Google, Χρονοσήμανση στις 17 Σεπτεμβρίου 2019.Αυτές οι βασικές στιγμές στα βίντεο του YouTube εμφανίζονται απευθείας στις SERPs (Σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης). Βοηθούν τους επισκέπτες της σελίδας της Google να βρουν μια συγκεκριμένη στιγμή στα βίντεό σας, με αποτέλεσμα την καλύτερη εμπειρία του χρήστη και την αύξηση των πιθανοτήτων SEO των βίντεό σας.

Πώς να προσθέσετε χρονοσφραγίδες στα βίντεό σας στο YouTube

  • Βήμα 1. Συνδεθείτε στο κανάλι σας στο YouTube.
  • Βήμα 2. Βρείτε το βίντεο που θέλετε να προσθέσετε τις χρονοσφραγίδες.
  • Βήμα 3. Κάντε κλικ στο EDIT VIDEO.
  • Βήμα 4. Στο πλαίσιο “Περιγραφή” της σελίδας “Προσθήκη λεπτομερειών”, προσθέστε μια λίστα με χρονοσφραγίδες και τίτλους.
Αποτελέσματα αναζήτησης βίντεο timestamp example 689x597 1 -
Παραδείγματα αποτελεσμάτων αναζήτησης Google και βίντεο YouTube με χρονοσφραγίδες

Γιατί να χρησιμοποιήσετε αυτόματα παραγόμενους υπότιτλους για τα βίντεό σας

Από τα εκατομμύρια ανθρώπων που χρησιμοποιούν το YouTube καθημερινά, δεν μιλούν όλοι τη γλώσσα σας, σωστά; Λοιπόν, το YouTube έλυσε αυτό το πρόβλημα προσθέτοντας τη δυνατότητα αυτόματης μετάφρασης των σχολίων βίντεο δωρεάν.

Αυτό το αυτόματα παραγόμενο κείμενο μορφοποιείται στη συνέχεια ως υπότιτλοι συνδεδεμένοι με τη χρονοσφραγίδα κατά την εγγραφή των λέξεων. Αυτό από μόνο του θα πρέπει να σας λέει κάτι για τη σημασία των υποτίτλων που δημιουργούνται αυτόματα.

Αλλά αν ακόμα δεν καταλαβαίνετε γιατί, εδώ θα βρείτε μερικά χρυσά ψήγματα.

  • Οι υπότιτλοι επιτρέπουν σε κάθε άτομο να κατανοήσει τα βίντεό σας, ανεξάρτητα από τη γλώσσα του.
  • Το κείμενο ευρετηριάζεται και αναλύεται σε διακομιστές ευρετηρίου για να χρησιμοποιηθεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Οι υπότιτλοι αυξάνουν τις προβολές του καναλιού, τις συμπάθειες και τους συνδρομητές
  • Τα βίντεό σας λαμβάνουν περισσότερα σχόλια
  • Οι υπότιτλοι βοηθούν στην κατάταξη και την προβολή
  • Βοηθά στην εμπειρία του χρήστη

Hashtags για την περιοχή περιγραφής βίντεο στο YouTube

Τα hashtags είναι λέξεις-κλειδιά με το σύμβολο “#”. Μπορείτε να προσθέσετε αυτά τα hashtags στους τίτλους και τις περιγραφές των βίντεο σας.

Βοηθούν στη δήλωση του θέματος και της κατηγορίας του βίντεο σας. Με βάση το YouTube, αυτά τα hashtags βελτιώνουν την ορατότητα του βίντεο στην πλατφόρμα του YouTube.

https://youtu.be/Jc–RrpPS3M

Ωστόσο, όπως και με κάθε άλλη διαδικασία βελτιστοποίησης που εφαρμόζετε, μην το παρακάνετε και μην κάνετε κατάχρηση της λειτουργίας. Ως γενικός κανόνας, προσπαθήστε να μην χρησιμοποιείτε περισσότερα από 3 hashtags στη σελίδα του βίντεο.

Είναι προτιμότερο να τα προσθέσετε στο τέλος του κειμένου της περιγραφής σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ένα στον τίτλο, αλλά προσπαθήστε να το κρατήσετε σχετικό και σχετικό με τις λέξεις-κλειδιά.

Πώς να προσθέσετε hashtags στα βίντεό σας

  • Βήμα 1. Συνδεθείτε στο κανάλι σας στο YouTube.
  • Βήμα 2. Βρείτε το βίντεο που θέλετε να προσθέσετε τα hashtags.
  • Βήμα 3. Κάντε κλικ στο EDIT VIDEO.
  • Βήμα 4. Στο πλαίσιο “Περιγραφή” ή στην ενότητα τίτλου του βίντεο, προσθέστε τα hashtags (#hashtag #example).

👍 Βέλτιστες πρακτικές για hashtags βίντεο στο YouTube

  • Μην χρησιμοποιείτε κενά.
  • Αποφύγετε τη χρήση αριθμών.
  • Μην χρησιμοποιείτε παραπλανητικές λέξεις.
  • Αποφύγετε λέξεις μίσους, σεξουαλικές ή χυδαίες λέξεις κ.λπ.

Η πολιτική για τα hashtags στο YouTube είναι αυστηρή, προσπαθήστε να τα διατηρήσετε στο πλαίσιο των κοινοτικών κατευθυντήριων γραμμών του YouTube.

Η σημασία των μικρογραφιών βίντεο στο YouTube

Οι μικρογραφίες βίντεο είναι η πρώτη άγκυρα που χρησιμοποιείτε για να προσελκύσετε θεατές από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Μόλις βρουν ένα από τα βίντεό σας, πρέπει να προσελκύσετε τους θεατές με υψηλής ποιότητας και ελκυστικές μικρογραφίες βίντεο.

Το 90% των βίντεο με τις καλύτερες επιδόσεις στο YouTube χρησιμοποιούν προσαρμοσμένες μικρογραφίες βίντεο.

Πώς μπορώ να ανεβάσω μια προσαρμοσμένη μικρογραφία βίντεο;

  1. Συνδεθείτε στο YouTube Studio.
  2. Στο αριστερό μενού, κάντε κλικ στην επιλογή Περιεχόμενο.
  3. Επιλέξτε το βίντεο που θέλετε κάνοντας κλικ στον τίτλο του ή στη μικρογραφία του.
  4. Μπορείτε να επιλέξετε την αυτόματα δημιουργούμενη μικρογραφία ή να ανεβάσετε τη δική σας.
  5. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

Η μικρογραφία του βίντεο μπορεί να επιλεγεί αφού ανεβάσετε το βίντεο στην πλατφόρμα. Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε μια προσαρμοσμένη εικόνα. Είναι αποδεδειγμένο ότι η χρήση ελκυστικών μικρογραφιών βοηθά τα βίντεό σας να έχουν περισσότερες προβολές. Ακολουθούν μερικές καλές συμβουλές για τη δημιουργία μικρογραφιών βίντεο.

10 συμβουλές για τη δημιουργία μικρογραφιών βίντεο

  • Τα 1280×720 pixels είναι το σωστό μέγεθος για μικρογραφίες βίντεο στο YouTube.
  • Κάντε το ελκυστικό
  • Το κείμενο στην εικόνα της μικρογραφίας πρέπει να είναι άμεσο και περιγραφικό.
  • Προτιμούν ανθρώπους που μεταφέρουν συναισθήματα παρά αντικείμενα
  • Χρησιμοποιήστε αντίθετα χρώματα
  • Η μικρογραφία πρέπει να ταιριάζει με το περιεχόμενο του βίντεο.
  • Επισημάνετε τις μικρογραφίες των βίντεο σας
  • Κάντε το κείμενο μεγάλο και ευανάγνωστο
  • Χρησιμοποιήστε λευκά χρώματα (πλαίσια, κείμενο κ.λπ.)
  • Καλύτερη δυνατή ποιότητα

Λίστα ελέγχου βελτιστοποίησης YouTube” Τελικά λόγια

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εφαρμόσετε τα παραπάνω βήματα στο κανάλι σας και σε κάθε ένα από τα βίντεό σας.

Ναι, αυτό μπορεί να είναι χρονοβόρο. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για την υλοποίηση μιας εκστρατείας SEO για το κανάλι σας στο YouTube, επικοινωνήστε μαζί μας στο +357 99762835.