Οι Youtubers κυβερνούν τον κόσμο! Καταπληκτική παραγωγή χρημάτων και στατιστικές!

Content Roadmap

Πίνακας περιεχομένων

Οι Youtubers γίνονται διασημότητες και μερικοί από αυτούς είναι πολύ επιτυχημένοι. Αυτό τα καθιστά εξαιρετικά δημοφιλή, και δεδομένου ότι τα βίντεο Youtuber εμφανίζονται επίσης στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, έχουν πολλές προβολές και αποφέρουν χρήματα στους δημιουργούς τους.

Υπάρχουν ορισμένοι YouTubers, γνωστοί και ως “vloggers”, που κάνουν βίντεο για εταιρείες ή προϊόντα. Ανάλογα με το πόσο ισχυρή είναι μια μάρκα, μπορούν να το κάνουν αυτό δωρεάν ή έναντι αμοιβής. Αυτή είναι μία από τις πολλές ευκαιρίες που προσφέρει η πλατφόρμα YouTube στους YouTubers.

Ως επιχείρηση, και δεδομένης της επιρροής που έχουν οι Youtuber στον κλάδο του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προσεγγίσει μεγαλύτερο κοινό. Ωστόσο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις αυτής της ομάδας στόχου.

Η άνοδος των YouTubers

Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά κανάλια youtube του 2021
Εικόνα από Speed SEO

Η ιστορία των YouTubers χρονολογείται ουσιαστικά από τις απαρχές της ίδιας της πλατφόρμας. Η πλατφόρμα άρχισε να λειτουργεί τον Φεβρουάριο του 2005, όταν ιδρύθηκε από τους Chad Hurley, Steve Chen και Jawed Karim. Ο Jawed Karim εγκαινίασε το πρώτο κανάλι στο YouTube τον Απρίλιο του ίδιου έτους. Τα πρώτα βίντεο στο YouTube εκείνη την εποχή αφορούσαν διάφορες μορφές ταλέντου και ψυχαγωγίας.

Η ιστορία και η εξέλιξη των YouTubers

Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά κανάλια youtube του 2021
Εικόνα από Speed SEO

Μέσα σε λίγα χρόνια, το YouTube απέκτησε δημοτικότητα στο διαδίκτυο. Το 2007, το YouTube εγκαινίασε ένα πρόγραμμα συνεργατών. Το πρόγραμμα αποτελούσε ένα είδος ανταλλαγής για διαφημιστικά έσοδα. Το πρόγραμμα αυτό προσέφερε στους χρήστες τη δυνατότητα να κερδίζουν χρήματα από τα βίντεο που ανέβαζαν στο YouTube.

Εξερευνήστε την ιστορία των Youtubers.

Όταν προέκυψε η ευκαιρία να κερδίσει κανείς χρήματα ανεβάζοντας βίντεο στην πλατφόρμα βίντεο YouTube, κάποια δημιουργικά μυαλά αποφάσισαν να προσπαθήσουν να κερδίσουν χρήματα από την επιτυχία των βίντεο τους. Είναι δύσκολο να πούμε ότι οι YouTubers πίστευαν ότι θα γίνονταν διασημότητες απλά βάζοντας τα βίντεό τους στο διαδίκτυο και κερδίζοντας λίγα χρήματα.

Αλλά αυτοί οι YouTubers ήταν οι πρωτεργάτες ενός μεγάλου κοινωνικού πειράματος που έκανε πολλούς ανθρώπους εκατομμυριούχους.

Πώς οι Youtubers άλλαξαν το παιχνίδι του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά κανάλια youtube του 2021
Εικόνα από Speed SEO

Η επιτυχία των YouTubers ήταν επικείμενη, ανακαλύφθηκαν πάρα πολλά ταλέντα. Δεν χρειάζονταν ένα πλήρες σετ οργάνων ή ένα σετ ηχογράφησης, ούτε χρειάζονταν σενάρια ή παραγωγούς, σκηνοθέτες, όχι, τίποτα τέτοιο. Έπρεπε απλώς να είναι αρκετά δημιουργικοί για να εμπνεύσουν τους θεατές με τα βίντεό τους.

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τα βίντεο να παρακολουθούνται καθημερινά όλο και περισσότερο και να προσελκύουν χιλιάδες, μερικές φορές ακόμη και εκατομμύρια θεατές, οι οποίοι ήταν επίσης καταναλωτές άλλων προϊόντων, όπως εσείς και εγώ.

Η ανατροπή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ ήταν αποτέλεσμα εσωτερικής συνεννόησης μεταξύ των YouTubers και των εταιρειών που είδαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες θεατές σαν να επρόκειτο για ένα παραδοσιακό τηλεοπτικό πακέτο μάρκετινγκ.

Αλλά στο YouTube, η διαφήμιση ήταν φθηνότερη και αν οι εταιρείες έκαναν έρευνα για το κοινό τους, μπορούσαν να επιλέξουν τον κατάλληλο YouTuber με το κατάλληλο κοινό για να παρουσιάσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Όπως μπορείτε να δείτε, οι YouTubers έχουν αλλάξει τον κόσμο χτίζοντας μια τέτοια επιχείρηση. Αλλά οι YouTubers είναι οι αστέρες γιατί είναι αυτοί που φέρνουν δισεκατομμύρια συνδρομητές σε αυτή την πλατφόρμα βίντεο και διαμορφώνουν τον τρόπο που βλέπουμε το διαδίκτυο.

Γιατί οι Youtubers είναι ακόμα σημαντικοί;

Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά κανάλια youtube του 2021
Εικόνα από Speed SEO

Βομβαρδιζόμαστε συνεχώς από τα μέσα ενημέρωσης. Σύμφωνα με ένα πρόσφατο άρθρο στο PPCProtect.com, “ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται σε περίπου 6.000 έως 10.000 διαφημίσεις την ημέρα”.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε άτομο που παρακολουθεί ένα βίντεο στο YouTube έχει τη δυνατότητα να γίνει πελάτης – και η επιχείρησή σας μπορεί να κερδίσει χρήματα από αυτό.
Ως influencer στο YouTube, μπορείτε επίσης να κερδίσετε χρήματα συνεργαζόμενοι με εταιρείες που θέλουν να σας χρηματοδοτήσουν.

Οι YouTubers είναι σήμερα πιο σημαντικοί από ποτέ. Ο λόγος είναι απλός: το πρόσφατο παγκόσμιο shutdown μας ανάγκασε να δουλέψουμε από το σπίτι ή να μείνουμε στο σπίτι. Οι υπολογιστές μας ήταν ο κύριος δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ μας, πράγμα που σήμαινε ότι ήμασταν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο τις περισσότερες ώρες της ημέρας. Ως αποτέλεσμα, η τηλεθέαση του YouTube αυξήθηκε δραματικά.

Σύμφωνα με το businessofapps.com, το YouTube απέφερε έσοδα 19,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, αυξημένα κατά περισσότερο από 30% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Το μέλλον των Youtubers είναι εδώ.

Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά κανάλια youtube του 2021
Εικόνα από Speed SEO

Θα προσεγγίσουμε αυτόν τον υπότιτλο με δύο τρόπους: ως επιχείρηση που χρειάζεται ένα κανάλι στο YouTube και ως άτομο που θέλει να γίνει YouTuber για να βγάλει τα προς το ζην.

Το παραπάνω κείμενο θα πρέπει να σας έχει δώσει μια σταθερή βάση για να καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι για την επιχείρησή σας να έχει ένα κανάλι στο YouTube. Και πόσο σημαντικό είναι για εσάς ως άτομο να είστε ένας από τους επιτυχημένους YouTubers εκεί έξω.

Γιατί μια εταιρεία πρέπει να έχει κανάλι στο YouTube;

YouTube για επιχειρήσεις

Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν κατανοούν πραγματικά τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας. Πιστεύουν ότι αν η επιχείρησή τους είναι επιτυχημένη εκτός σύνδεσης, τότε δεν είναι μεγάλη υπόθεση να διαφημιστούν στο YouTube. Αλλά αυτό είναι λάθος.

Μια καθιερωμένη επιχείρηση είναι επιτυχημένη μόνο αν έχει ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο. Επειδή με μια ποικιλία καναλιών που φέρνουν τους πελάτες στην επιχείρηση. Η επιχείρηση έχει περισσότερες πιθανότητες να παραμείνει κερδοφόρα και να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου.

Με το YouTube, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να έχει παρουσία εκεί. Αν χρειάζεστε κάποια στοιχεία σχετικά με αυτό, εδώ είναι 10 λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας πρέπει να είναι παρούσα στο YouTube.

10 πραγματικά στατιστικά στοιχεία για το YouTube που πρέπει να γνωρίζετε

  1. Το YouTube είναι ο δεύτερος σημαντικότερος ιστότοπος στον κόσμο. Η πρώτη είναι η Google, αλλά και οι δύο ανήκουν στην ίδια εταιρεία χαρτοφυλακίου. (ως διαφημιστική πλατφόρμα)
  2. Το YouTube είναι η δεύτερη πιο χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο. (ως μηχανή αναζήτησης)
  3. Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ξεπέρασαν τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2020.
  4. Περισσότερες από 500 ώρες δεδομένων – βίντεο, εικόνες και κείμενο – ανεβαίνουν στην πλατφόρμα κάθε λεπτό.
  5. Υπάρχουν πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στο YouTube. Ελέγξτε το παρακάτω γράφημα του YouTube Traffic Share:
Χώρα (Top 5) Μερίδιο κυκλοφορίας Αλλαγή κυκλοφορίας Κατάταξη χώρας Διάρκεια επίσκεψης Σελίδες / Προβολή Ποσοστό αναπήδησης
Ηνωμένες Πολιτείες 20.89% -4.14% #2 00:24:19 12:35 17:50%
Ρωσία 5.47% + 0.25% #3 00:21:19 9:56 20:70%
Βραζιλία 4.44% + 2.64% #2 00:25:46 13:17 16:33%
Ιαπωνία 3.83% + 1.66% #3 00:27:44 12:86 17:30%
Ηνωμένο Βασίλειο 3.75% – 2.66% #2 00:25:29 13:65 13:31%
  1. Το 71% των εμπόρων σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση βίντεο στο YouTube. Βασίζεται σε μια έκθεση Social Media Marketing Report, που δημιουργήθηκε από τον Michael Stelzner, ιδρυτή του Social Media Examiner.
  2. 1 δισεκατομμύριο ώρες παρακολούθησης περιεχομένου βίντεο στο YouTube κάθε μέρα
  3. Κατά μέσο όρο, 50% περισσότερες προβολές βίντεο που απευθύνονται σε αρχάριους από το 2019 σε σχέση με το 2020. Με βάση ένα άρθρο του Think with Google με τίτλο: “YouTube Trends Report: Πώς οι αντιξοότητες διαμορφώνουν την κουλτούρα”.
  4. Από τον Αύγουστο του 2021, κατά μέσο όρο το 87% της συνολικής επισκεψιμότητας στο YouTube προέρχεται από επιτραπέζιους υπολογιστές και το 13% από κινητά τηλέφωνα. Τα δεδομένα αυτά προέρχονται από το εργαλείο Traffic Analytic του SEMRush.
  5. Η ηλικιακή ομάδα 15-35 ετών στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το YouTube. Αν θέλετε να δείτε μια πιο λεπτομερή έκθεση, διαβάστε το άρθρο από το statista.com: Ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν το YouTube από το 3ο τρίμηνο του 2020, ανά ηλικιακή ομάδα.

Μπορείτε να κατεβάσετε την πλήρη έκθεση εδώ: Download Full Social Media Marketing Report

Από την ίδρυσή του, το YouTube είναι μια πλατφόρμα για ψυχαγωγικό περιεχόμενο, αλλά είναι επίσης ένα σημαντικό εργαλείο για τους διαφημιστές. Όπως μπορείτε να διαβάσετε παραπάνω στον λόγο νούμερο έξι, περίπου το 71% όλων των διαδικτυακών εμπόρων σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν περισσότερο τα βίντεο στο YouTube ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ τους.

Αν τώρα σκέφτεστε: “Αυτό είναι υπέροχο, αλλά η ομάδα-στόχος μου δεν είναι εκεί”. Λοιπόν, ξανασκεφτείτε το.

Το YouTube έχει περισσότερους από δύο δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως. Το ένα τέταρτο όλων των χρηστών του διαδικτύου. Σκεφτείτε τους λόγους 3 και 7, καθώς και οι δύο θα σας δώσουν μια ιδέα για το πόσο σημαντική είναι αυτή η πλατφόρμα για μια στρατηγική μάρκετινγκ B2B και B2C. Η πλατφόρμα είναι τόσο ισχυρή που είναι προσβάσιμη σε περισσότερες από 100 διαφορετικές γλώσσες.

Ακόμα δεν έχετε πειστεί;

Η ομάδα-στόχος σας δεν πρέπει να βρεθεί μόνο στο YouTube, αλλά είναι επίσης η δεύτερη πιο σημαντική μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο. Με τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ στο YouTube, μπορείτε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα του SEO σας και να αυξήσετε την παρουσία του εμπορικού σας σήματος. Στο YouTube, οι έμποροι μπορούν να παρουσιάσουν πρωτότυπο περιεχόμενο που ενθαρρύνει εύκολα τους θεατές να συμμετάσχουν, να καταναλώσουν και να μοιραστούν.

Η παρακάτω εικόνα δείχνει τα 10 κορυφαία επιχειρηματικά κανάλια του YouTube το 2021

Τα πιο επιτυχημένα επιχειρηματικά κανάλια youtube του 2021

Η εικόνα προέρχεται από το statista.com

Εδώ έχετε μια οπτικοποίηση δεδομένων με τα κανάλια YouTube με τις περισσότερες εγγραφές από το 2005 έως το 2021.

Αλλά τι θα λέγατε να εξετάζατε το YouTube από μια διαφορετική οπτική γωνία, αν θέλετε να γίνετε YouTuber, αντί να γνωρίζετε ποιες εταιρείες είναι οι πιο επιτυχημένες στο YouTube.

Αν αυτό ισχύει για εσάς, τότε χρειάζεστε 3 βασικά συστατικά:

  1. Πάθος για κάτι
  2. Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές για κανάλια YouTube
  3. Η απαραίτητη υπομονή

Πριν αρχίσετε να γίνεστε YouTuber, πρέπει να δημιουργήσετε το προσωπικό σας κανάλι στο YouTube. Ακολουθούν τα βασικά στοιχεία για τη δημιουργία ενός καναλιού YouTube, αν δεν έχετε ήδη ένα:

Δημιουργία καναλιού στο YouTube για πρώτη φορά

Δημιουργήστε ένα προσωπικό κανάλι σε 4 βήματα

  1. Συνδεθείτε στο YouTube με έναν λογαριασμό Gmail από τον υπολογιστή σας ή μέσω του ιστότοπου για κινητά.
  2. Βρείτε την εικόνα του προφίλ σας στην επάνω δεξιά γωνία, κάντε κλικ πάνω της και επιλέξτε Δημιουργία καναλιού.
  3. Το επόμενο βήμα θα σας καθοδηγήσει να δημιουργήσετε ένα κανάλι.
  4. Ελέγξτε τα στοιχεία (με το όνομα και τη φωτογραφία του λογαριασμού σας Google) και επιβεβαιώστε για να δημιουργήσετε το κανάλι σας.

Αν βρίσκεστε στην Κύπρο, θα βρείτε αυτά τα 5 καλύτερα κανάλια YouTube από Κύπριους Youtubers πολύ χρήσιμα.

Ποιοι είναι οι 3 καλύτεροι Κύπριοι YouTubers;

1. Ο Κύπριος YouTuber 2J με περισσότερους από 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές.

Αυτό είναι μακράν το πιο επιτυχημένο κυπριακό κανάλι YouTube στο νησί. Αλλά το γεγονός ότι το νησί έχει μόνο 900 χιλιάδες+ κατοίκους μας δίνει να καταλάβουμε ότι αυτός ο YouTuber έχει συνδρομητές όχι μόνο από την Κύπρο αλλά και από άλλες χώρες. Πιθανότατα η Ελλάδα είναι η δεύτερη πιο σημαντική γεωγραφία του.

https://www.youtube.com/embed/QtCHeoNDC-A
YouTuber 2J Channel

2. YouTuber Nicolas Jovani, με περισσότερους από 154.000 συνδρομητές

Αυτός ο Youtuber είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τύπους εκεί έξω, όχι μόνο για τη δημιουργικότητά του αλλά και για το πάθος με το οποίο δημιουργεί έναν χαρακτήρα. Γιατί ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο θέλετε να λειτουργήσετε τα κανάλια σας στο YouTube, χρειάζεστε αυτό το πρώτο συστατικό: πάθος.

https://www.youtube.com/embed/AIYhdYBWpqU
Κανάλι YouTube του Nicolas Jova

3. Μαλίνας, ένα άλλο σπουδαίο κυπριακό ταλαντούχο κανάλι στο YouTube που μπορεί να σας εμπνεύσει.

Αυτό το κανάλι αποτελείται από μια ποικιλία περιεχομένου και δεν είναι βαρετό, αντίθετα, είναι ένα παράδειγμα ότι η δημιουργικότητα έχει πολλά πρόσωπα, αλλά η υπομονή και η αφοσίωση κάνουν τη διαφορά.

https://youtu.be/Y5LMysX1flQ
Κανάλι Mazlimaz στο YouTube

Περίληψη: Στατιστικά στοιχεία YouTube
Ακολουθεί μια σύνοψη των στατιστικών στοιχείων του YouTube που πρέπει να παρακολουθείτε:

  • Το YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με τις περισσότερες αναζητήσεις στον κόσμο
  • Το YouTube είναι η δεύτερη πιο χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο
  • Το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
  • Το 2020, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ξεπέρασαν τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 79% των χρηστών του διαδικτύου έχουν δικό τους λογαριασμό στο YouTube.
  • Κάθε λεπτό, 500 ώρες βίντεο, εικόνων και κειμένου ανεβαίνουν στο YouTube.
  • Οι θεατές του YouTube παρακολουθούν καθημερινά πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο (YouTube, 2021).
  • Το 71% των εμπόρων σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση βίντεο στο YouTube.
  • Το YouTube υπάρχει σε περισσότερες από 100 χώρες και σε 80 γλώσσες. (YouTube, 2021)
  • Κάθε μέρα, οι άνθρωποι παρακολουθούν ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο στο YouTube.
  • Κατά μέσο όρο, 50% περισσότερες προβολές βίντεο που απευθύνονται σε αρχάριους από το 2019 σε σχέση με το 2020.
  • Περισσότερο από το 70% των προβολών στο YouTube προέρχεται από κινητές συσκευές.
  • Από τον Αύγουστο του 2021, κατά μέσο όρο το 87% της συνολικής επισκεψιμότητας στο YouTube προέρχεται από επιτραπέζιους υπολογιστές και το 13% από κινητά τηλέφωνα.
  • Η ηλικιακή ομάδα 15-35 ετών στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το YouTube.
Jesus Guzman

M&G Speed Marketing LTD. CEO

Jesus Guzman is the CEO and founder of M&G Speed Marketing LTD, a digital marketing agency focused on rapidly growing businesses through strategies like SEO, PPC, social media, email campaigns, and website optimization. With an MBA and over 11 years of experience, Guzman combines his marketing expertise with web design skills to create captivating online experiences. His journey as an in-house SEO expert has given him insights into effective online marketing. Guzman is passionate about helping businesses achieve impressive growth through his honed skills. He has proud case studies to share and is eager to connect to take your business to the next level.