flags
+357 9976 2835

Αναφορές: Ενδυναμώστε το όνομα της μάρκας σας τώρα

Πόσο σημαντικές είναι οι αναφορές για μια μάρκα
Κατανόηση της σημασίας των αναφορών σε εμπορικά σήματα
Πίνακας περιεχομένων

    Η μάρκα σας είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναφέρει το κοινό-στόχος σας. Συμφωνείτε με αυτό;

    Για να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες σας για την επωνυμία σας, πρέπει να συναντήσουν την επωνυμία σας σε πολλά μέρη.

    Η στρατηγική μάρκετινγκ σας απαιτεί να χρησιμοποιήσετε πολλαπλά κανάλια για να διαδώσετε το όνομα και τα προϊόντα της μάρκας σας. Αυτή είναι η βάση για την αναφορά της επωνυμίας σας.

    Πιθανόν να τρέχετε καμπάνιες PPC, να συμβουλεύετε αναρτήσεις, να προωθείτε την απόκτηση backlink κ.λπ. Όλα αυτά είναι καλά και, αν τα κάνετε σωστά, θα βοηθήσουν τη διαδικτυακή σας παρουσία, αλλά όχι απαραίτητα το εμπορικό σας σήμα.

    Βλέπετε, η επωνυμία μας απαιτεί μια πολύ διαφορετική στρατηγική για να αποδώσει πραγματικά καρπούς.

    Αυτό ακριβώς θα μάθετε σε αυτό το άρθρο. Πώς να χρησιμοποιήσετε τις αναφορές του εμπορικού σας σήματος με τον σωστό τρόπο.

    Η δύναμη των αναφορών για το διαδικτυακό μάρκετινγκ

    Οι αναφορές μπορεί να έχουν πολλές διαφορετικές μορφές, αλλά γενικά αναφέρονται σε περιπτώσεις όπου ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα, μια εταιρεία ή ένας ιστότοπος αναφέρεται στο διαδίκτυο. Οι αναφορές ενισχύουν το όνομα της μάρκας σας και συμβάλλουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας.

    Από την άποψη των μηχανών αναζήτησης, οι αναφορές στέλνουν σήματα σε όλες τις μηχανές αναζήτησης ότι η μάρκα σας αναφέρεται σε άλλα σημεία στο διαδίκτυο και όχι μόνο στον ιστότοπό σας.

    Τα σήματα αυτά μπορεί να είναι είτε θετικά είτε αρνητικά. Ανεξάρτητα από το ποια είναι αυτά, όταν το όνομα μιας μάρκας αναφέρεται σε άλλα μέρη στο διαδίκτυο, υπάρχει πάντα η πιθανότητα η μάρκα να γίνει πιο αναγνωρίσιμη.

    Επαφή με δίκτυο κοινωνικών μέσων ενημέρωσης
    Αφήστε τους ανθρώπους να θυμούνται τη μάρκα σας

    Η αξία των αναφορών στο SEO είναι εξίσου σημαντική με την αξία οποιουδήποτε άλλου παράγοντα SEO που μπορείτε να λάβετε υπόψη.

    Εάν εφαρμόσετε μια στρατηγική περιεχομένου, μια στρατηγική backlink ή μια στρατηγική τεχνικής βελτιστοποίησης χωρίς να έχετε μια στρατηγική αναφοράς της μάρκας, δεν θα αξιοποιήσετε τις πραγματικές δυνατότητες των διαδικτυακών διαφημιστικών σας εκστρατειών.

    Αποκάλυψη αναφορών για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης “SEO”

    Οι αναφορές δεν είναι η τελευταία σας λύση για να γίνει αντιληπτή η μάρκα σας. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να γνωρίσουν την επωνυμία σας. Για παράδειγμα: Να βομβαρδίζετε το κοινό σας με τα προϊόντα σας πολλές φορές και να μην το αφήνετε να γνωρίζει ότι είναι η μάρκα που καταναλώνει.

    Μπορείτε να το δείτε αυτό πολλές φορές, με προϊόντα που πρακτικά αγνοούν το γεγονός ότι η επωνυμία τους θα έπρεπε να είναι πιο εμφανής σε όλα τα διαφημιστικά υλικά.

    Οι αναφορές ΔΕΝ είναι backlinks. Οι backlinks είναι διευθύνσεις URL που ενσωματώνονται σε ένα κείμενο ή μια εικόνα με την πρόθεση ότι όταν ένας χρήστης κάνει κλικ πάνω τους, θα ανακατευθυνθεί στη σελίδα προορισμού του συγκεκριμένου υπερσυνδέσμου.

    Η αναφορά μιας μάρκας είναι ακριβώς αυτό: κάπου ή κάποιος “αναφέρει” είτε μέσω κειμένου, φωνής ή εικόνας το όνομα μιας μάρκας.

    Οι αναφορές ΔΕΝ είναι παραπομπές. Οι παραπομπές λειτουργούν διαφορετικά από τις αναφορές του εμπορικού σήματος, αν και μια παραπομπή περιλαμβάνει μια “αναφορά” του εμπορικού σας σήματος.

    Μπορεί να θέλετε να διαβάσετε: Citations, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

    Πρέπει να τις κατανοήσετε διαφορετικά, επειδή η στρατηγική για τις αναφορές είναι διαφορετική από τη στρατηγική για τις αναφορές.

    Οι αναφορές ΔΕΝ είναι μόνο για την αναγνωρισιμότητα της τοπικής μάρκας. Οι αναφορές μπορούν να λειτουργήσουν σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο. Ανάλογα με τον στόχο της στρατηγικής μάρκετινγκ, οι αναφορές θα πρέπει να παρέχουν ένα πλαίσιο για τον στόχο αυτό, είτε θέλετε να δημιουργήσετε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της μάρκας στην τοπική σας περιοχή πρώτα και να προχωρήσετε αργότερα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ή θέλετε να κάνετε τοπικό #online marketing.

    Οι αναφορές λήγουν και λήγουν γρήγορα. Δεδομένου ότι δεν περιλαμβάνουν υπερσύνδεσμο και συνδέονται με την ορατότητα της τοποθεσίας, οι αναφορές μπορούν να χάσουν τον αντίκτυπό τους πολύ γρήγορα.
    Επικεντρωθείτε στη συχνή δραστηριότητα αναφορών της μάρκας και παρακολουθήστε την, και οι αναφορές της μάρκας σας μπορούν να ζήσουν περισσότερο.

    Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη των αναφορών

    Αναφορές seo και παρακολούθηση εμπορικών ονομάτων 397x561 1 -

    Οι ψηφιακοί έμποροι συνήθως επικεντρώνονται στην απόκτηση backlinks. Ορισμένοι από αυτούς υποτιμούν τη δύναμη των αναφορών. Πάρα πολλοί από αυτούς δεν γνωρίζουν καν ότι θα έπρεπε να δίνουν προσοχή στις αναφορές.

    Δεν χρειάζεται απαραίτητα να βλέπετε αναφορές με σύνδεσμο. Εξαιτίας αυτού, ορισμένοι ψηφιακοί έμποροι υποθέτουν ότι δεν έχουν καμία αξία για το SEO. Ειδικά όταν πρόκειται για στρατηγικές SEO. Και όπως μπορείτε να δείτε, αυτή η υπόθεση είναι εντελώς λανθασμένη.

    Οι αναφορές μπορεί να μην έχουν τη δύναμη SEO των εισερχόμενων συνδέσμων, αλλά μην νομίζετε ότι δεν μετράνε – ειδικά αν η πηγή ή ο ιστότοπος που παραπέμπει είναι κάποιος που οι άνθρωποι γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

    Είναι ένα καλά κρυμμένο μυστικό ότι η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις αναφορές και τους συνδέσμους εδώ και αρκετά χρόνια. Κανείς εκτός της Google δεν γνωρίζει ακριβώς πώς οι αλγόριθμοι αξιολογούν τις αναφορές και τους συνδέσμους.

    Γνωρίζουμε όμως ότι οι αναφορές και οι σύνδεσμοι συμβάλλουν θετικά στην ορατότητα των μηχανών αναζήτησης. Ομοίως, δεν βλάπτει ποτέ να έχετε υποψήφιους πελάτες που διαβάζουν για εσάς ή την επιχείρησή σας σε αξιόπιστες ιστοσελίδες.

    Είναι πραγματικό πλεονέκτημα η προβολή από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ή τον κλαδικό Τύπο. Και αφού διαβάσετε αυτό, θα καταλάβετε καλύτερα γιατί οι online κριτικές, οι μαρτυρίες ή οι κοινωνικές αναφορές σας βοηθούν να χτίσετε τη φήμη σας στο διαδίκτυο.

    Μπορεί επίσης να βλάψει τη διαδικτυακή σας φήμη αν αυτές οι αναφορές είναι αρνητικές και τις αγνοήσετε.

    Πώς να αποκτήσετε αναφορές για να αυξήσετε τη δύναμη της μάρκας σας

    Απλά και μόνο η εργασία στις αναφορές της μάρκας θα δώσει στην επιχείρησή σας μια ωραία ώθηση SEO στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς οι αναφορές μετράνε ως έμμεσες ενδείξεις της μάρκας για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης. υπάρχει καλύτερη άσκηση για να γίνει γνωστή η μάρκα σας;

    Βάλτε αυτή τη σελίδα στο σελιδοδείκτη για το προσεχές μέλλον, γιατί πρέπει να γνωρίζετε τους 6 καλύτερους τρόπους για να χτίσετε αναφορές μάρκας από το μηδέν.

    Οι καλύτεροι 6 τρόποι για να χτίσετε αναφορές μάρκας από το μηδέν

    1. Μοιραστείτε σπουδαίο περιεχόμενο
    2. Ενθαρρύνετε και ακολουθήστε τις αξιολογήσεις των πελατών
    3. Blogging επισκεπτών
    4. Συμμετοχή σε φόρουμ και διαδικτυακές κοινότητες
    5. Δημόσιες διαλέξεις και εκδηλώσεις
    6. Έκδοση δελτίων τύπου

    1. Μοιραστείτε σπουδαίο περιεχόμενο

    Αν δημιουργείτε καλό περιεχόμενο, δεν χρειάζεται να κάνετε πολλά για να αποκτήσετε κάποια προβολή. Αλλά αν ενθαρρύνετε επίσης την κοινή χρήση και την αναδιανομή του περιεχομένου σας, αυτό θα αυξήσει δραστικά την απήχηση του περιεχομένου σας.

    Σιωπηρά, αναφέρεται αυτή η ορατότητα. Οι άνθρωποι πιθανώς θα θυμούνται από πού πήραν αυτό το περιεχόμενο, και αν το περιεχόμενό σας είναι πραγματικά εξαιρετικό, αυτό σημαίνει ότι έχετε ενσωματώσει κάποιες στρατηγικές branding.

    Εικόνες, λογότυπα, διευθύνσεις, όλες αυτές οι πληροφορίες #branding που οι δυνητικοί πελάτες σας πρέπει να βλέπουν για να θυμούνται.

    👍 Συμβουλή επαγγελματία: επισημάνετε τις εικόνες και το δημιουργικό σας με το όνομα και τα λογότυπά σας, όταν είναι δυνατόν.

    2. Ενθαρρύνετε και ακολουθήστε τις αξιολογήσεις των πελατών

    Η ενθάρρυνση των πραγματικών πελατών σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε αναφορές για το εμπορικό σήμα. Όταν λαμβάνετε καλά σχόλια, η αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας αυξάνεται και η ανάπτυξη της επιχείρησής σας επιταχύνεται!

    Αλλά πρέπει να παρακολουθείτε αυτές τις κριτικές. Παρακολουθήστε τους και εντοπίστε τους στο διαδίκτυο. Διαφορετικά, μπορεί να λάβετε κάποιες κακές αναφορές που μπορεί να αγνοήσετε εντελώς.

    3. Αναφορές σε guest blogging

    Το blogging επισκεπτών είναι ιδανικό για αναφορές επωνυμιών, επειδή πρόκειται για μια στρατηγική για την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και όχι απλώς για backlinking.

    Παρά τον μύθο ότι το guest blogging βοηθάει την αυθεντία του τομέα σας, πρέπει να χρησιμοποιείτε το guest blogging για αυτό που προορίζεται: “αναγνωρισιμότητα της μάρκας”. Αφήστε το Domain Authority να είναι συνέπεια της στρατηγικής σας για το guest blogging και όχι ο στόχος της.

    Χρησιμοποιήστε το ιστολόγιο για να ενημερώσετε τους ανθρώπους για την αυθεντία της μάρκας σας στον κλάδο σας. Ξεχάστε ότι προσπαθείτε να αποκτήσετε έναν backlink. Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης γνωρίζουν καλά ότι το blogging μαντεύει τη χειραγώγηση των backlink.

    Αυτό κάνει αυτούς τους ιστότοπους ή τις επιχειρήσεις να χάνουν την αξιοπιστία τους από την Google, την κύρια μηχανή αναζήτησης που πρέπει να σας ενδιαφέρει.

    4. Συμμετοχή σε φόρουμ και διαδικτυακές κοινότητες

    Ο κλάδος σας θα είναι πιθανότατα γεμάτος με συζητήσεις για το θέμα αυτό. Πολλοί ιστότοποι διαθέτουν ενεργούς πίνακες συζητήσεων, τους οποίους οι χρήστες μπορούν να επισκέπτονται και να θέτουν ερωτήσεις σχετικά με τα θέματα που τους ενδιαφέρουν.

    Όταν χρησιμοποιείτε αυτές τις διαδικτυακές κοινότητες για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες, ενημερώστε τους για το εμπορικό σας σήμα και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

    Μπορείτε να βρείτε αυτές τις κοινότητες σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram, το LinkedIn κ.λπ.

    Αφήστε το εμπορικό σας σήμα να είναι ενεργό σε αυτά τα κοινωνικά κανάλια, τα οποία αποτελούν μια ευκαιρία για να φέρνετε επιχειρήσεις.

    5. Δημόσιες διαλέξεις και εκδηλώσεις

    Οι δημόσιες εκδηλώσεις είναι ένας διακριτικός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για να προσθέσετε δύναμη στις αναφορές του εμπορικού σας σήματος. Επενδύστε σε περισσότερες δραστηριότητες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, όπως δημόσιες ομιλίες, συνεντεύξεις και προσωπική δικτύωση. Αυτές οι δραστηριότητες σας επιτρέπουν να οικοδομήσετε μια πιο προσωπική και γνήσια αναγνωρισιμότητα της μάρκας στον κλάδο σας.

    Για να μην αναφέρουμε τη δύναμη που συνεπάγεται η ιδιότητα του δημόσιου ομιλητή. Αποκτάτε άμεση αναγνωρισιμότητα ως ειδικός στην αγορά σας. Προσπαθήστε να βρείτε δημόσιες εκδηλώσεις που απευθύνονται στους δυνητικούς πελάτες σας.

    Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε τον διοργανωτή της εκδήλωσης αν αναζητά δημόσιους ομιλητές.

    Ναι, κάντε μια γρήγορη αναζήτηση στο Google και το αποτέλεσμα θα είναι πιθανότατα ένας κατάλογος τοπικών συνεδρίων στον κλάδο σας.

    Η μέτρηση της απόδοσης των δραστηριοτήτων όπως η δημόσια ομιλία και η δικτύωση δεν είναι εύκολη, ούτε θα πρέπει να είναι ο στόχος σας.

    Θέλετε να οικοδομήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, και το να λαμβάνετε διαδικτυακές αναφορές δεν θα πρέπει να είναι ο μόνος σας στόχος όταν εμπλέκεται η μάρκα σας σε δραστηριότητες εκτός σύνδεσης. Αυτές οι δημόσιες εκδηλώσεις είναι αποτελεσματικές για την οικοδόμηση της συνολικής δύναμης του εμπορικού σας σήματος και τη δημιουργία πραγματικών σχέσεων.

    6. Η έκδοση δελτίων Τύπου βοηθά στις αναφορές της μάρκας

    Ένα δελτίο τύπου εμπλουτίζει τη δύναμη της “αναφοράς της μάρκας” με ποικίλα οφέλη για την επιχείρησή σας. Τα δελτία τύπου είναι απαραίτητα για τη διαμόρφωση της δέσμευσης της μάρκας σας.

    Τα δελτία τύπου απευθύνονται σε δημοσιογράφους που έχουν σημασία όταν πρόκειται να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη της μάρκας σας. Με αυτόν τον τρόπο, επηρεάζετε την εμβέλεια του κοινού-στόχου σας.

    Μην εστιάζετε τα δελτία τύπου σας στο πόσο σπουδαία είναι η εταιρεία σας, αλλά στο να κάνετε τους άλλους να μιλήσουν για το εμπορικό σας όνομα και τα προϊόντα σας.

    Η διαφορά είναι σαφής- ένα δελτίο τύπου δεν είναι απλώς μια αναφορά της μάρκας σας, “αναφέρει” το όνομα της μάρκας σας, αλλά ο λόγος για το δελτίο τύπου είναι διαφορετικός.

    Γιατί τα δελτία τύπου είναι σημαντικά για την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας.

    • Επιχειρηματική αξιοπιστία
    • Οικονομικά αποδοτικό μάρκετινγκ
    • Πλούσιες πληροφορίες
    • Θετικός αντίκτυπος
    • Δέσμευση με τον πελάτη
    • Η δέσμευση οδηγεί σε υψηλότερες πωλήσεις
    • SEO και μηχανές αναζήτησης

    Θυμηθείτε να παρακολουθείτε τις αναφορές της μάρκας σας.
    Παρακολουθείτε το προφίλ των backlink σας και πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις αναφορές του εμπορικού σας σήματος. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις αναφορές του εμπορικού σας σήματος για να μάθετε τι λένε οι άνθρωποι για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.

    Αναφορές και υπηρεσίες παρακολούθησης εμπορικών σημάτων
    Παρακολούθηση εμπορικού σήματος

    Πώς μπορείτε να παρακολουθείτε τις αναφορές μάρκας;

    Όταν οι χρήστες επισημαίνουν την επωνυμία σας στις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δείτε τι γράφουν για την επωνυμία σας ελέγχοντας τις ειδοποιήσεις σας. Τι γίνεται όμως αν το κάνουν εκτός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Εντάξει, ναι, φρικάρετε τώρα… 😋 Μπα, πλάκα κάνω!

    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν αυτά τα “εργαλεία ακρόασης” για να παρακολουθούν αυτές τις “αναφορές λέξεων-κλειδιών”.

    Σημειώστε αυτά τα οκτώ εξαιρετικά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε τη διαδικτυακή σας φήμη.

    1. Συναγερμοί Google
    2. Κοινωνική μνεία
    3. TweetDeck
    4. Ρεπουτολογία
    5. SentiOne
    6. Φήμη Ranger
    7. Sprout Social
    8. HootSuite

    Εάν χρησιμοποιείτε κάποιο από τα παραπάνω εργαλεία παρακολούθησης του ονόματος μάρκας, θα γνωρίζετε αμέσως πότε η μάρκα σας αναφέρεται θετικά ή αρνητικά. Αυτό δεν αφορά την επισήμανση- δεν χρειάζεται να επισημάνουν το όνομα της επιχείρησής σας ή ακόμη και να χρησιμοποιήσουν το εμπορικό σας σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λειτουργήσουν τα εργαλεία εντοπισμού.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι θα πρέπει να παρακολουθείτε τις αναφορές της μάρκας σας και τις αναφορές της μάρκας των ανταγωνιστών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ίδια εργαλεία κοινωνικής παρακολούθησης για να ελέγξετε τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών σας για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και να κατασκοπεύσετε τι λένε οι διαδικτυακοί πελάτες τους γι’ αυτούς.

    Εστιάστε στο είδος του περιεχομένου που μοιράζονται και στις αντιδράσεις του κοινού τους σε αυτό. Μην κοιτάτε μόνο τα “likes”, αλλά και τις αντιδράσεις, τα σχόλια, τις ερωτήσεις και τον αριθμό των κοινοποιήσεων. Κοιτάξτε το περιεχόμενό τους ή τις στρατηγικές διαμοιρασμού τους από τις οποίες μπορείτε να διδαχθείτε. Βρείτε τρόπους να τις ενσωματώσετε στη δική σας στρατηγική μάρκετινγκ, αν αυτό έχει νόημα.

    Συμπληρώνοντας τις αναφορές

    Όσο περισσότερες θετικές αναφορές για το εμπορικό σήμα, τόσο περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται θετικά για το εμπορικό σήμα σας, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και περισσότερες πωλήσεις και πελάτες που επιστρέφουν.

    Ξέρω ότι μόλις διαβάσατε ένα μεγάλο, λεπτομερές άρθρο, αλλά ελπίζουμε ότι μάθατε πολλά από αυτό.

    Η στρατηγική αναφοράς ενός εμπορικού σήματος δεν είναι περίπλοκη, οπότε ο καθένας μπορεί να το κάνει. (Εννοώντας εσάς!)

    Και η επιχείρησή σας θα αποκομίσει περισσότερα οφέλη.

    Ακολουθήστε αυτά τα βήματα που μοιραζόμαστε εδώ, και σύντομα θα δείτε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας να ανεβαίνει και θα έχετε περισσότερη εξειδικευμένη επισκεψιμότητα και πελάτες.

    Όσον αφορά τη σύνδεσή μας με το SEO, να θυμάστε ότι οι αναφορές σε εμπορικά σήματα είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Ξεχάστε τις επιτυχίες μιας νύχτας στο SEO.

    Οι αναφορές σε εμπορικά ονόματα γίνονται όλο και πιο πολύτιμες και αν έχετε πολλές από αυτές, θα ανεβάσουν την κατάταξή σας.

    Θα βελτιώσετε επίσης την αντίληψη και την προβολή της μάρκας σας στο διαδίκτυο. Θυμηθείτε, περισσότερες θετικές αναφορές για το εμπορικό σήμα σας ισοδυναμούν με περισσότερους ανθρώπους που σκέφτονται θετικά για το εμπορικό σας όνομα.

    Χρησιμοποιήστε μια στρατηγική αναφορών μάρκας μαζί με όλες τις στρατηγικές SEO σας. Με αυτόν τον τρόπο θα πάρετε περισσότερα από την επιχείρησή σας από αυτά που ήδη σας δίνει.

    Leave a Reply